kamala maha - mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itse inho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itse inho

Vieras
Hävettää. Itkettää. Miksi olen päästänyt itseni tähän kuntoon :( painan sata kiloa ja minulla on todella suuri maha! Ja en ole raskaana! Keskivartaloni on kuin olisin niellyt täyden rantapallon. Häpeän itseäni....

itsellä sama ongelma, ja pömppömäahan taltuttamisen aloitus lähtee ruokavaliosta, Kun saa kaiken ilman ja turvotuksen sieltä pohjalta ensin pois, on liikunta mukavampaa.. siitä kai se sitten pitäs lähtee. 1) pois valkeat jauhot ja sokeri, 2) kevyttä liikuntaa ensin, sitten tahtia kovemmaksi

[QUOTE="vieras";27122076]Entä jos ei ole niitä kuntosaleja mailla halmeilla saati noita asiantuntijoita neuvomaan? T. toinen melkein satakiloinen[/QUOTE]

Fitfarm

Liity Liteen nyt! TOIMII!

Saat kotitreeni-ohjeet ja ruokavalion jota tietty noudatat. Nälässä ei tarvitse olla. Ammattilaiset ohjaajina ja netin keskustelualue josta saat vertaistukea ja tietoa.

Ota itsestäsi kuva alusvaatteissa, kehitä ja laita jääkaapin oveen/muualle, mistä varmasti näet sen joka päivä. Jääkaapin avaamisen sijaan tekeekin mieli lähteä lenkille.

Itse ainakin kuvittelen olevani vaikka kuinka kuuma ja hyvännäköinen, mutta valokuvat kertovat totuuden. Ei ne poseeraamalla, vatsaa sisään vetämällä ja oikeasta kuvakulmasta otetut, vaan ne, jotka otetaan niin, ettei itse huomaa.

Yhteistyössä