kamala sipsihimo!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos teillä on ruisleipää, niin leikkaa sopiviksi suupaloiksi, voitele öljyllä ja laita päälle mausteita, esim. yrttisuolaa, valkosipulia tms. Sitten hetkeksi uuniin. Tulee ihanan rapsakkaa ja on terveellisempää kuin sipsit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos teillä on ruisleipää, niin leikkaa sopiviksi suupaloiksi, voitele öljyllä ja laita päälle mausteita, esim. yrttisuolaa, valkosipulia tms. Sitten hetkeksi uuniin. Tulee ihanan rapsakkaa ja on terveellisempää kuin sipsit.

Paljon laitat asteita ja kuinka kauan suunnilleen pidät? Voisin kokeillakin noita, kuulostaa hyvälle. :)

Voi hitto! Ei tehny mieli ennenku luin ton alotuksen otsikon! Nyt ei voi sitten muuta ajatellakkaan. Mulla ei ole mitään muuta syömistä täällä kuin kuppikeitto, banaani ja leipää. Että sillee. Joutuukohan lähteä vielä kävellen kauppaan. :(

voi ei aattelin ettei tähän aloitukseenkaan kukaan vastaa ja mulla vaan kuola roiskuu suusta nyt. Ja läheiseen kauppaan olis n 400 metriä mut ei jaksais nyt alkaa sitä varten pukemaan...

Mullakin on, just avaan (mini)pussin taffel less fat:ia. Ja valkosipulidippii...Mä syön joka pe ja la-ilta sipsii, sillä tavalla viikonloppu erottuu arjesta! Ja ei ole ylipainoa.

Alkuperäinen kirjoittaja YxVaan:
Mullakin on, just avaan (mini)pussin taffel less fat:ia. Ja valkosipulidippii...Mä syön joka pe ja la-ilta sipsii, sillä tavalla viikonloppu erottuu arjesta! Ja ei ole ylipainoa.

Minullakin on joka perjantai sipsi-ilta. Laihdutankin vielä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:

Paljon laitat asteita ja kuinka kauan suunnilleen pidät? Voisin kokeillakin noita, kuulostaa hyvälle. :)

Oon laittanut vähintään 200 astetta ja pitänyt niitä ihan vaan hetken. Tosi tarkkana saa olla, ettei ala reunat palamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:

Oon laittanut vähintään 200 astetta ja pitänyt niitä ihan vaan hetken. Tosi tarkkana saa olla, ettei ala reunat palamaan.

Ok, kiitoksia. :)

tee itse...äkkiä! vuole lastuja perunasta ja keitä öljyssä minuutin ajan. valuta ja jäähdytä, keitä uudelleen öljyssä siis 180 asteisessa, kuten edelläkin. valuta ja suolaa, NAUTI--ihan eri sarjaa kuin kaupan sipsit

Yhteistyössä