Kamala tilanne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Rakastan kahta miestä. Toinen on aviomieheni,toinen on hyvä ystäväni jonka olen tuntenut jo vuosia. Huomasin ihastuneeni tähän ystävämieheen n. 2 vuotta sitten ja tunteeni ovat vain voimistuneet sen jälkeen. Hän on sinkku ja tietää tunteistani ja kertoo itse tuntevansa samoin minua kohtaan. Emme ole kuitenkaan tehneet mitään kiellettyä,en halua pettää miestäni ja hän kunnioittaa tätä,ei ole painostanut mihinkään tai ehdotellut tms.

Olen yrittänyt tolkuttaa itselleni järkeä,että saisin pidettyä tunteeni kurissa. Minusta kuitenkin tuntuu että tämä ei ole vain joku ohimenevä ihastus,tunteeni ovat kuitenkin pysyneet samoina jo pari vuotta. "Joudumme" olemaan paljon tekemisissä,koska kaikki kaverimme ovat yhteisiä.

Rakastan myös aviomiestäni. Meillä menee ihan ok,voin sanoa olevani tyytyväinen elämääni. Mieheni ei ole tehnyt minulle mitään pahaa ja on huomaavainen,kiltti,hellä yms.

Mutta miksi sitten ajattelen toista miestä? En osaa kuvitella elämääni ilman tätä ystävämiestä,olemme tunteneet jo teiniajoista lähtien ja nuoruusmuistoni liittyvät aina jollain tavalla myös häneen. Sama koulu,samat kaverit..

Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä? Tuntuu että olen ihan loukussa,mihin suuntaan sitten päätänkään niin päätös tuntuu pahalta. En halua erota miehestäni mutta en halua myöskään sulkea ystävääni pois elämästäni. Toisaalta olen myös leikitellyt ajatuksella miltä yhteinen elämä hänen kanssaan tuntuisi.

Todella vaikea tilanne..onko kellään samankaltaisia kokemuksia?
Kiitos kun jaksoit lukea tämän sekavan sepustuksen.

no ei oikeastaan ole ollut tuollaista koskaan.
on mieskavereita mutta en ole koskaan miettinyt niistä mitään tuollaista et mitenköhän elämä menisi heidän kanssaan yms.
oon ollut mieheni kanssa 7 vuotta yhdessä,kaksi ihanaa lasta ja mieheni on juuri se jota rakastan kaikista eniten.

vaikea toi sun tilanne kyllä

mistä tiedät minkälaista elämä olisi toisen kanssa?
eikö kannata vaan keskittyä omaan mieheen jos sen kanssa elämä sujuu ..jos toisen kanssa ei sujuisi niin ottaisko sun nykyinen miehesi sut takaisin vielä?
tuskin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö kannata vaan keskittyä omaan mieheen jos sen kanssa elämä sujuu ..jos toisen kanssa ei sujuisi niin ottaisko sun nykyinen miehesi sut takaisin vielä?
tuskin..

No en tietenkään oleta että jos kertaalleen eroaa niin miehen pitäisi mut takaisin ottaa. Sepä se,kun päätökset ovat sitten lopullisia,ihan heppoisin perustein en niihin ryhdy.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuskin..

No en tietenkään oleta että jos kertaalleen eroaa niin miehen pitäisi mut takaisin ottaa. Sepä se,kun päätökset ovat sitten lopullisia,ihan heppoisin perustein en niihin ryhdy.

no ei kannata ryhtyä mihinkään mitä voisi sitten katua myöhemmin.
ymmärtäisin jos sun olisi vaikeeta olla nyt sun miehesi kanssa,jos miehesi olisi väkivaltainen tai jotain muuta.

Yhteistyössä