Kamala tunne kun olen alkanut taas pelätä kaikkia sairauksia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pari vuota mennyt niin etten ole juuri miettinyt mitään tai jos jotain tullut mieleen niin olen saanut kuitattua sen järjellä ohi nopsaan.

Mutta nyt kun kaikki on tosi hyvin. Löysimme lopultakin uuden unelmiemme kodin mitä haimme yli vuoden ja pääsemme syksyllä muuttamaan. Paljon mietittävää ja sisustuskuume on kova.

Mutta koska usein olen kokenut sen, että kun kaikki on hyvin niin tapahtuukin jotain pahaa. On koettu miehellä syöpää ja sitten pienempiä harmeja kaikenlaisia niin tämä tunne tulee sieltä. Lisäksi olen aina ollut sairauspelkoinen.

Nyt pelkään yhtenään jotain. On sellainen yleisesti ahdistava olo, että mitäköhän tapahtuu ja jotain kyllä ja tarkkailen itseäni lähes herkeämättä.

Sitten mulla tuli melkein 4vkoa sitten kämmeneen sisäpuolelle sellainen pieni arka patti. Arkuus kesti vain pari kolme päivää, mutta patti jäi. Reilun kahden viikon jälkeen kävin näyttämässä lääkärissä sitä. Lääkäri arveli sen olevan jännetupentulehdus ja käski unohtaa koko jutun. Sanoi, että patti voi jäädä siihen mahdollisesti vallan tai sitten kadota jossain vaiheessa. Pari tuttuani on nähnyt sen ja todennut diagnoosiksi saman ilman, että ovat kuulleet mitä lääkäri on siitä sanonut. Ovat kuulemme nähneet sellaisia ennenkin.

Silti vatvon edelleeen tuota pattiakin. Mietin että paljon tapahtuu niitäkin, jotka käy lääkärissä näyttämässä jotain pattiaan ja myöhemmin selviää että se oli sittenkin syöpää. Mälvään tuota kämmenen pattia yhtenään ja pelkään, että kohta se tuletuukin siitä kun en anna sen olla yhtään rauhassa.

Työni (kampaaja) on sellaista, että juuri tuon sormen jänne on jatkuvassa rasituksessa ja olenkin kesän lopulla lisännyt merkittävästi töitäni eli se on ollut yhtäkkiä isommalla rasituksella mitä vuosiin. Eli se jännetupentulehdus on jotenkin looginenkin, mutta kun olen aina ajatellut että se on TOSI kipeä silloin niin jotenkin jossittelen senkin takia.

Miten saan pääni järjestykseen ja tämän ahdistavan tunteen pois. :(

Nyt jäitä hattuun, sure sitten vasta kun/jos sulla on jotain KUNNOLLISTA murhetta, nauti päivä kerrallaan elämästä koska sulla on asiat muuten ihan hyvin mutta MUREHDIT LIIKAA TURHIA!!

Nyt jäitä hattuun, sure sitten vasta kun/jos sulla on jotain KUNNOLLISTA murhetta, nauti päivä kerrallaan elämästä koska sulla on asiat muuten ihan hyvin mutta MUREHDIT LIIKAA TURHIA!!

Tiedän murehtivani turhia ja sekin on tyhmää, että hakemalla hakee jotain. Nyt kuitenkin toi kädessä oleva patti on saanut mut lähes raiteiltaan, vaikka kävin sitä lääkärillekin näyttämässä. Enkä edes tk:ssa vaan yksityisellä. Ja lääkäri käski unohtaa koko jutun,mutta viimeiseksi sanoi että tule takaisin sitten jos se alkaisi kasvaa. Noi sanat jäi kaikumaan päähän. :(

kirjoitit itsekin, on diagnoosi looginen työstäsi johtuen, niin neuvoisin sen myös uskomaan. Diagnoosin olet saanut lääkäriltä ja vieläpä maallikkovahvistukset tutuilta, niin jätä turhan murehtiminen. Syöpäkasvain jatkaisi kasvamistaan eikä olisi välillä kipeä ja välillä ei.

Nauti nyt hyvästä jaksosta elämässäsi, joku päivä se jokin ikävä taas pamahtaa esille. Hyvällä tuurilla siihen voi mennä vielä vuosia!

kirjoitit itsekin, on diagnoosi looginen työstäsi johtuen, niin neuvoisin sen myös uskomaan. Diagnoosin olet saanut lääkäriltä ja vieläpä maallikkovahvistukset tutuilta, niin jätä turhan murehtiminen. Syöpäkasvain jatkaisi kasvamistaan eikä olisi välillä kipeä ja välillä ei.

Nauti nyt hyvästä jaksosta elämässäsi, joku päivä se jokin ikävä taas pamahtaa esille. Hyvällä tuurilla siihen voi mennä vielä vuosia!

Yritän! :)

Ai niin ja tänään luin, että tatuoinnit lisää merkittävästi syöpäriskiä niissä olevien karsinogeenien vuoksi. Onko sitä kaikissa niin paljon vai vain näiden kotitatuoioijien väreissä. Se jäi mulle uutisesta vähän epäselväksi. Ainakin siinä mainittiin jotain sen suuntaista. Mutta mistä minä silti tiedän millaisia värjeä toi tatuoija käyttää, jolla olen tatuointini ottanut. Mulla siis ei ole kuin yksi pieni tatuointi selässä ja ei ole otettu millään harrastelijalla sitä,mutta tollakin aloin mieltäni stressaamaan. Silloin kun sen otin niin en löytänyt tälläistä tietoa asiasta vaan homman piti olla ihan turvallista. :/

Yhteistyössä