Kamala uutinen :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23320997]Sama täällä. Ja varmaan siat ovat keskimäärin älykkäämmällä tasolla myös kuin osa noista palossa kuolleista lapsista ikänsä puolesta olisi ollut.[/QUOTE]

Et voi olla tosissasi.....

Elikkä jos tässä nyt jotku hakee sitä,että mitä älykkäämpi olento,sen harmillisempi kuolema..? No huhhuh.

Eikös tälllä yleensä perustella sitä, miksi ihmisten oikeuksia ei saa polkea, mutta minkä tahansa muun elollisen olennon saa?

Joten jos minä en saa pitää traagisena sitä, että joku sika menetti henkensä jotta sinä saisit leikkelettä leivän päälle, niin turha teidänkään on itkeä kenenkään kuolleen vauvan perään.

[QUOTE="vieras";23321009]Eikös tälllä yleensä perustella sitä, miksi ihmisten oikeuksia ei saa polkea, mutta minkä tahansa muun elollisen olennon saa?

Joten jos minä en saa pitää traagisena sitä, että joku sika menetti henkensä jotta sinä saisit leikkelettä leivän päälle, niin turha teidänkään on itkeä kenenkään kuolleen vauvan perään.[/QUOTE]

Olette te jotku hirviöitä :(

[QUOTE="vieras";23321030]Oletko itse? Montako henkeä lautasellesi on tapettu tänään?
Eläimiä, jotka tuntevat ja kärsivät ja tahtovat vähintäänkin siinä missä vauvatkin.[/QUOTE]

Ei ainuttakaan ja vaikka olisikin niin suren kyllä enemmän kuollutta vauvaa kuin kuollutta sikaa/kanaa/lehmää.

Yhteistyössä