tällaiselle jääkiekkofanille tää uutinen kyllä oli surullinen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja nyt mä ruoskin täällä itseäni kun ensi säikähdyksen jälkeen huomasin et Kaarela ei enää ookkaan tuolla mv-valmentajana ja olin jopa onnellinen hetken :ashamed:
Aika monta tähteä lähti.. :(

Niinpä, mä kans järkytyin kun luin. Onneks Valtonen ei ollut koneessa, jos näin törkeesti saa ajatella oman maan kansalaisia. Monta hyvää ja nuorta pelaajaa meni koneen mukana. :(

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24580817:
ja nyt mä ruoskin täällä itseäni kun ensi säikähdyksen jälkeen huomasin et Kaarela ei enää ookkaan tuolla mv-valmentajana ja olin jopa onnellinen hetken :ashamed:
Aika monta tähteä lähti.. :(

Niinpä, ei oo ei, mut Jorma Valtonen on uus mv-valmentaja, MUTTA onneksi ei ollut mukana!

Helsingin käräjäoikeus langetti keskiviikkona Lasse Pirjetälle 300 euron sakkorangaistuksen viime vuoden marraskuussa tapahtuneesta pahoinpitelystä. Jääkiekkoilijan urallaan Pirjetä ehti pelata niin SM-liigassa, Ruotsissa kuin Pohjois-Amerikan ammattilaiskaukaloissakin.

Iltalehti:
Pirjetä oli ollut viettämässä iltaa entisen avopuolisonsa kanssa viime marraskuussa Helsingin keskustassa.

Ravintolaillan jälkeen pari päätyi hotelliin. Hotellihuoneessa Pirjetä istui naisen päälle, piti kaulasta kiinni ja toisella kädellä, naisen omaa kättä käyttäen, iski ex-puolisoaan kolmesti kasvoihin.

- En muista, olenko koskaan elämässäni pelännyt niin paljon, nainen muisteli oikeussalissa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Helsingin käräjäoikeus langetti keskiviikkona Lasse Pirjetälle 300 euron sakkorangaistuksen viime vuoden marraskuussa tapahtuneesta pahoinpitelystä. Jääkiekkoilijan urallaan Pirjetä ehti pelata niin SM-liigassa, Ruotsissa kuin Pohjois-Amerikan ammattilaiskaukaloissakin.

Iltalehti:
Pirjetä oli ollut viettämässä iltaa entisen avopuolisonsa kanssa viime marraskuussa Helsingin keskustassa.

Ravintolaillan jälkeen pari päätyi hotelliin. Hotellihuoneessa Pirjetä istui naisen päälle, piti kaulasta kiinni ja toisella kädellä, naisen omaa kättä käyttäen, iski ex-puolisoaan kolmesti kasvoihin.

- En muista, olenko koskaan elämässäni pelännyt niin paljon, nainen muisteli oikeussalissa.

surullinen tai järkyttävä uutinen tuokin, mut ehkä vähän väärässä ketjussa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Iltalehti:

Turha ja tarpeeton tuomio. Aamulla palstamammat hyväksyivät lasten pahoinpitelyt kasvatusmielessä ja tässä lienee kysymys aivan samasta asiasta.

Yhteistyössä