Kamala vauvakuume mut mies ei lämpene ajatukselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=/

Vieras
Haluisin toisen lapsen, esikko olis reilu 3vuotias kun vauva syntyis jos nyt onnistuisin raskautumaan.. tulis kiva ikäero ja olisin niin valmis jo uudelle kierrokselle mut ei.. en voi pakottaakaan, en halua lasta "yksin" painostamalla jos mies on vastaan..
Harmittaa vaan kun mies haluaa toisen lapsen muttei vielä PITKÄÄN aikaan..

ei tietenkään lasta voi alkaa yrittään, jos toinen ei selvästikään halua. mies kypsytteli ajatusta niin kauan, kuin oli hänelle tarpeen ja lopulta halusi lasta itsekin. Eikä tuo mulle ennen sitä siemeniä antanu. Tyttö on nyt 7kk ja iskän rinsessa!

Meillä vähän sama tilanne, paitsi että neljättä toivon. Toka oli meillä kova pala, mies myönty vasta vuoden puhumisen jälkeen. Kolmanteen suostu kun kerran kysyin. Nyt olen neljättä toivonut tämän kevään ja pikkusen alkaa jo olla merkkejä ilmassa, että kenties ehkä se neljäs saadaan perheseen :)

Hyvä merkki, että mies kuitenkin haluaa toisen. Selvitä sille juurta jaksain miksi haluaisit toisen nyt pian etkä vasta vuosien kuluttua (oma jaksaminen nuorempana, ehtii myöhemmin panostaa täysillä uraan, lapsista seuraa toisilleen jne jne) Zemppiä!

Uteliaisuuttani kysyn että kuinka moni huomaamattaan painostaa miestä, erilaisin keinoin. ?

Muuttuko oma käyttäytymisesi kun mies kieltäytyy lapsen teosta esim ?

Meillä päinvastanen tilanne, miehellä vauvakuume nyt kun on 35v.
Kuitenkin hänen tahdostaan jo vuosia sitten minulta pistettiin piuhat kiini koska hän ei halunnut ikinä omia lapsia,
siis sanojensa mukaan. Itselläni on aiemmasta liitosta pari muksua jotka tosin eivät asu kanssamme. Olin samaa mieltä ettei enää tehdä lisää ja niinpä tehtiin ratkaisu. Kuinka ollakkaan, nyt 10v kulunut tapahtumasta ja hän onkin alkanut haluta lasta.
Mitäpä siinä sitten muuta kun vaimo vaihtoon ja lapsen tekoon.
Eli sain lähtöpassit yhteisestä elostamme ja nyt hän suunnittelee hankkia aasiasta vaimon joka tekee lapsia.
Että tällänen tapaus Kuusankoskella.

Alkuperäinen kirjoittaja vilsu:
Mä "lämmitin" miestä reilu puol vuotta, ennen kun suostu alkaan kakkosen yrityksen.

Ohhoh joskus noinkin päin siis! Yleensähän miehet kärttävät kakkosta, mutta naiset eivät siihen ole kovinkaan suostuvaisia.

kyllä mä ainakin loukkaannuin, kun mies kieltäytyi vauvan hankinnasta. Nyyhkytin kuin pikkutyttö hiljaa itekseni jossain huoneen nurkassa ja surin "kohtaloani" yksilapsisena. Vauvankaipuu vaan oli niin suuri, ettei sitä voi mitenkään kuvailla. Tuntui, että toinen keksi vain tekosyitä, miksi EI.

Alkuperäinen kirjoittaja Sari:
Meillä päinvastanen tilanne, miehellä vauvakuume nyt kun on 35v.
Kuitenkin hänen tahdostaan jo vuosia sitten minulta pistettiin piuhat kiini koska hän ei halunnut ikinä omia lapsia,
siis sanojensa mukaan. Itselläni on aiemmasta liitosta pari muksua jotka tosin eivät asu kanssamme. Olin samaa mieltä ettei enää tehdä lisää ja niinpä tehtiin ratkaisu. Kuinka ollakkaan, nyt 10v kulunut tapahtumasta ja hän onkin alkanut haluta lasta.
Mitäpä siinä sitten muuta kun vaimo vaihtoon ja lapsen tekoon.
Eli sain lähtöpassit yhteisestä elostamme ja nyt hän suunnittelee hankkia aasiasta vaimon joka tekee lapsia.
Että tällänen tapaus Kuusankoskella.

Mutta siis... Etkö sä enää halunnu lapsia vai? Kun eikö sulta olis voinu ottaa munasoluja ja hedelmöittää miehen spermalla ja laittaa kohtuun kypsymään...? *tietämätön*

Miksi se kakkonen on niin "hankala" asia?? kertokaapa :) meilläkin vasta yksi ja....
olisko niin että miehet pelkää että se sitouttaa hurjasti enemmän jos on kaksi lasta??

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska---:
Uteliaisuuttani kysyn että kuinka moni huomaamattaan painostaa miestä, erilaisin keinoin. ?

Muuttuko oma käyttäytymisesi kun mies kieltäytyy lapsen teosta esim ?

Jos tarkoitat tällä seksin pihtaamista tai muuta vastaavaa, niin itse en ainakaaan tietoisesti sille linjalle ole halunnut koskaan lähteä. Seksi ei muutu muuten mutta aina oviksen aikaan sanon että nyt olis hyvä aika vetää paljaalla, tulis komia poika. Ja mies käyttää kondomia tasan siihen saakka kun haluaa. Jossain vaiheessa saattaa alkaa laskea varmoja päiviä ja olla ilman tms.

Hienovaraisesti yritän toki vihjailla miehelle, mm tuttujen vauvoja tavatessa huokailen hiljaa ja luon vauvaan sellaisia surullisia katseita, jotka mies kyllä tietää mistä johtuviksi.

Millään en ole koskana uhkaillut, mutta asiat on puhuttu moneen kertaan. Mies on aina tiennyt minun haluavan paljon lapsia, joten tiesi kyllä mihin kelkkaan lähti...

"Mutta siis... Etkö sä enää halunnu lapsia vai? Kun eikö sulta olis voinu ottaa munasoluja ja hedelmöittää miehen spermalla ja laittaa kohtuun kypsymään...? *tietämätön*"

Lääkärin mukaan ei ole mahdollista koska olen liian vanha kyseiseen operaatioon ja mies haluaa kuitenki ihan perinteisin tavoin eikä millään kepulikonsteilla. Olen jo 45v, eli 10v vanhempi miestäni, tai siis nykyisin ex-miestäni.

Yhteistyössä