Kamalaa. JÄi näkemättä tuo ohjelma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arvasin jo otsikosta, mitä tarkotit :)
Multa jäi kans näkemättä ja yritin ohjelmatiedoista etsiä uusintaakin, kun tällä mun koneella ei hyvin voi katsella areenastakaan (hidastelee yms. yms.)
Ennen sentäs ohjelmista oli maininta, millon tulee uusintana...

Yleareenasta voi katsoa.
Loistava esimerkki siitä kun mikään ei riitä ja miten tärkeetä toisille on olla turhamainen.Miten halvalla ei saa hyvää ja miten typerää ottaa riski leikkiä hengellään.Isommat tissit oli tärkeemmät kuin oma terveys.Vihanneksena makaa loppuikänsä.

Miksi tämän dokkarin yhteydessä kauhistellaan ja syytellään tätä naista, EIKÄ puoskarisairaalaa ja sitä ruotsalaista huijarimiestä, joka pyöritti kyseistä välitys"firmaa"???

Miksi tämän dokkarin yhteydessä kauhistellaan ja syytellään tätä naista, EIKÄ puoskarisairaalaa ja sitä ruotsalaista huijarimiestä, joka pyöritti kyseistä välitys"firmaa"???

Ehkä siksi, että sairaala ei ota ketään väkisin leikkaukseen, kyse on omista valinnoista, jokainen tietää, että kaikkiin toimenpiteisiin liittyy riskejä. Pitää itse punnita, riskeeraako henkensä/toimintakykynsä/terveytensä turhan leikkauksen takia. Turhan, sillä henki ei mene, vaikka olisi lörpät rinnat, vrt. vaikka sydämensiirtoon.

Katsoin eilen. Surullista.
Mä en ikinä lähtis noihin halpamaihin (Viro, Puola yms) leikeltäväksi. Ihan vaan jos tulee pienempiäkin komplikaatioita niin voi olla tuolla hankalampaa.

Siis tuollaista riskiähän ei normaalisti leikkauksessa ole. Sairaala teki vakavan hoitovirheen, sehän selitettiin dokumentissakin. Ja vastuuta ei halunnut ottaa sen enempää sairaala kuin välittäjäkään.

Leikkaus on aina riski, tehdään se turhamaisuudesta tai sairautta hoidettaessa.
Välittäjä toimi mielestäni vilpillisesti, sairaalan toiminta oli jotain aivan järkyttävää, mutta järkyttävän tyhmästi toimi myös potilas- itsekin hoitaja :O
Halvalla, nopeasti, ei oteta kunnolla selvää.

Mä olisin lähtenyt juoksemaan jo siitä sairaalan rappusilta, oli se niin järkky :O

Jälkeenpäin on tietysti turha moralisoida, se sulhanen oli kyllä ihailtava suhtautumiseltaan, olis voinut olla ihan toisenlaiset reaktiot jollakulla toisella.

Surullista.

Yhteistyössä