Tässä muutama kokemus, hieman yli 35 eronneiden treffeistä, siis minä ja tapaamani miehet pitäisi kaikki olla eronneita, vähintään 1 lapsen vanhempia.
1) Oli kirjoiteltu ja soiteltu muutama kerta, sovittiin treffit. Mies soitteli moneen kertaan matkan aikana, että tulossa ollaan ja ihana nähdä ja odota jos myöhästyn minuutin, ect. Kun vihdoin päästiin kumpikin paikalle, siitä hetkestä alkoi paasaus siitä kuinka hyvä hänen ex on ruoanlaittajana, äitinä, vaimona, rakastajana, ex on ihana pakkaus kaikenkaikkiaan. Kun yritin vaihtaa puheenaihetta hänen piti soittaa ex kertoakseen jotakin pakkaseen jääneistä ruuista. Ensimmäisen puhelun vielä kuutelin, kun toinen ihan pikanen puhelu ex pojan talvihaalareista lähti, niin minäkin lähdin, oli kesä ja 30 lämmintä.
2) Treffit no kaksi. Oli soiteltu monen monta kertaa ja kaikki tuntui olevan kohdallaan. Kun sovimme treffit sitten hänen rivariasuntoonsa oli yllätys melkoinen, kun ilta tuli siihen vaiheeseen, että hän pyysi minua ruokapöytään, sillä olihan hän kutsunut minut syömään. Vaan kukas se siellä oli meille tehnyt ihanan kynttiläillallisen. EXä tuli kokkaamaan meille, kun hän ei itse osannut. Mitäpä siihen sanomaan. Ruoka oli hyvää. Ja jälkiruokaa olisi todellakin sitten ollut tarjolla makuuhuoneen puolella, mutta hommat pitäisi hoitaa sitten nopeasti, sillä senjälkeen hänen täytyy viedä exä kotiin. No minä lähdin, exä vielä jäi.
3.) Treffit no 3. Tapaaminen kuten edellä kirjoittelun ja soittelujen jälkeen. Kaikki meni muuten hyvin, ei puhuttu existä, ajattelinkin jo, että jokos tulis jotakin. Mutta pikkuhiljaa mies alkoi kyseleen asioita joita oli puhuttu moneen kertaan puhelimessa, no alkuun ajattelin, että ehkei vaan muista. Mutta kun hän alkoi puhua minulle hän aloitti aina, että "kuule Leena", nimeni ei todellakaan ollut Leena. Sitten kun olin jo kypsä niin sanoin hänelle aikas napakasti, että en todellakaan ole Leena. Juu et kyllä hän sen tietää, mutta kun hän ei mitenkään muista mun nimeäsi tai sitä missä sä asuit, tai montako tyttöö sulla on. okei, mulla on pari poikaa, oli aika lähteä kotiin.
4) Neljäskerta toden sanoo, tapaamine kahvilassa sujui hyvin, kaikki vastasi niitä odotuksia mitä oli tullut puhelimessa. Okei jutellaan vielä pieni hetki autolla, ajattelin, että sitten tulee varmaan hyvän yön suukko. Ja tulikin ja toinenkin, sitten kaatui penkki ja mies veti housunsa alas, siis siinä kahvion pihassa ja jorma pystyssä. alkoi kiskoa multa vetskria auki ja paitaa ylös. Kiitos vaan ja hyvää yötä.
5

Näiden treffien kaverin kanssa olen nyt seurustellut 5 vuotta, kumpikin asutaan omissa asunnoissamme omin lasten kanssa, mutta nähdään 2-3 kertaa viikossa. Elämä hymyilee.