Kamalin kauhuelokuva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aikoinaan Se oli ihan hirveä, enkä edelleenkään pidä pellejä mitenkään symppiksinä :|

Uudemmista se on Kauna. Leffassa nauratti se puhelimesta kuuluva ääni, ja muutenkin aattelin et leffa menettelee mutten kauhulokeroon laittas sitäkään. Vaan ans olla yöllä kun kuopus heräs syömään ja pimeessä istuksin imettelemässä ni piru kun se "kissapoika" oli joka nurkassa. Ja kun pistin mukelon takas sänkyyn, se örisi ittensä uneen sillä puhelinäänellä |O Olin ihan kusi sukassa öisin monta viikkoa :whistle:

Kaikki kauhuelokuvat on kauheita
c015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
the hills have eyes |O

No mä olen kauhuleffojen suurkuluttaja, ja jotenkin nää mässäilypätkät ei oo koskaan aiheuttaneet painajaisia ym. Siis Texasin moottorisahamurhat ja zombie-pätkät. Vaikka siis toi sunkin mainitsema leffa aivan loistava olikin!!

Mulla eniten kutkuttavia on esim. Ring, ja etenkin se ykkönen. Kakkonen olikin jo aivan pliisu. Ja aikoinaan meni unettomiks öiks Sam Raimin Kauhun Riivaamien jälkeen. Ja Blair Witch Project oli kanssa hyvä. Niin ja sit tietty noi uinu,uinu lemmikkini-pätkät.
Juu, ja toki unohtamatta HOHTOA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja eppu:
Hohto on kyllä yksi parhaista :-)
"Wendy I`m home...."

Vuokrattiin tää naapurin rouvan kanssa joskus puol ihmisikää sitten, nimi vaikutti niin romanttiselt, ettei kiirees kotelon esittelyä luettu.
Niin painajaismainen oli, että se yö nukuttiin samassa talossa, miehet tais olla kertausharjoituksissa.

the hills have eyes |O

Oikein hyvä splatteri. =)
Minä en itse kauhistu juuri mistään.
Viimeisin pelotus taisi olla joskus lapsuudessa katottu the Thing -se jostakin

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
the hills have eyes |O

Onks se oikeesti karmea vai vain ällö? Mun on pitäny kattoa se monta kertaa muttei oo löytynyt ärrältä, täällä meilläpäin kun ei oo ees vuokraamoa...

Ällö JA karmea :$

Joo, sekä että.

Mutta ootteko kattoneet SAW-leffat?
Ne ne vasta ällöjä on!! B)
Kolmosessa etenkin se, kun se tummaihoinen poika oli siinä "jäsentenvääntelykoneessa" *örgh*
Sen kohtauksen jopa minä katoin sormien välistä kurkkien...

Yhteistyössä