Kamalin kauhuelokuva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hui kauhistus:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
wolf Creek

tää oli muuten tosi paha ja tosi tapahtumiin perustuva! Vieläkin hirvittää mitä ne naiset ja se mies on saanut kärsiä!!!!

Tätä en ole muuten vielä edes katsonut. Sitä odotellessa... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mistä toi wolf creek kertoo? jostai ihmissusista? :xmas:

noup! Australiassa on sellainen luonnonsuojelualue ja kolme retkeilijää lähti sinne vaeltamaan ja sitten siellä oli sellainen "saalistaja" sarjamurhaaja. Mies selvisi ja naiset kuoli.kidutusta jne. ihan kauhea!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
... kattonu seven, 7 kuoleman syntiä?
Se ei oo mun mielestä kauhu, mutta kamala se on silti.

Juu.Siis eikö se oo tää mis on Brad Pitt, ja lopussa se saa tytsänsä pään paketissa. Ihan hyvä leffa, mutta ei kait oo kauhuleffa.

Joo, ei se taida olla kauhu, niin kuin ei myöskään 8mm (Cagen Nikke) , mutta ihan hirveitä laitoksia joka tapauksessa.

Juu, siis oli se kamala!!
Se kohta varsinkin kun se viillelty mies "heräs henkiin" kun ne poliisit meni sinne. Ja se ylensyötetty ruumis..*öyks*

Siis tota Wolf Creekiä en ookkaan viel kattonu. Mutta taitaa olla just vähän ton Hills Have Eyes:n tapanen? Vai?
Mutta taidampa käydä Filkkarin kautta kun tänään kauppareissuun mennään.
Laittakaas muitakin uudempia kauhupätkiä, jos ois viel jotain mitä jostain syystä EN ois kattonu...
Filkkarin tuttu myyjä jo alkaa oleen epätoivosen näkönen, kun näkee mun tulevan sisään. Kun mää aina kyselen noitten loistavien kauhuleffojen perään, ja kyselen mikä kandeis ottaa. Ja hän itse ei oikein kykene niitä katselemaan :laugh:

Joskus pentuna katoin Se;n ja se oli tois kamala, en oo sen jälkeen pelleistä tykänny..
Sit jossain vaiheessa nuo Screamit ja Tiedän mitä teit-elkat oli hyviä, mut nekin tuli katottua vähän liian monta kertaa, et se pelotus hävis.
Jotenkin sitten en enää oo uskaltanu kattoo mitään kauhupätkiä ilman et oisin painajaisia nähny, joten en oo viittiiny pelotella itteeni tahallaan..

Blairwitch Projectkin oli minun mielestä pelottava, mut yks kaveri sanoi et hänen oli pitäny kelata siät ettei ois tylsistyny..tosin äänissähän senkin elokuvan pelotus piilee..

Alkuperäinen kirjoittaja aukko sivistyksessä:
http://www.telvis.fi/filmiopas/elokuvat/6848/magdalenasisaret/

Tulee huomenna telkkarista :wave: Ykköseltä 23.50. On älyttömän hyvä elokuva, vaikka draama taitaa olla, ei kauhuelokuva, vaikka julma onkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
the hills have eyes |O

Onks se oikeesti karmea vai vain ällö? Mun on pitäny kattoa se monta kertaa muttei oo löytynyt ärrältä, täällä meilläpäin kun ei oo ees vuokraamoa...

Ällö JA karmea :$

oon kans kuullu et on ihan karsee leffa en ite oo nähny kylläkään sitä...

Hohto on ykkönen.

Ring oli pelottava ekalla katselukerralla. Ja Dark Water (alkuperäisversio) ja Cujo. Tulipa mieleeni vielä The Others, ei taida olla oikeastaan kauhuelokuva, mutta kyllä se oli kamala.

Stephen Kingin SE oli pelottava silloin kun sen joskus varhaisteininä katsoin, olisi kiva nähdä uudelleen.

Myös uusi versio Kuolleiden aamunkoitosta oli aivan hirveää mättöä, todella vaikuttava kokemus leffateatterissa katsottuna.

Ja ei-varsinainen-kauhuelokuva, joka sai minut kananlihalle, oli Signs. Pidän paljon M. Knight Shyamalanin leffojen tunnelmasta. Oli pimeä syksy kun tuon kävimme katsomassa, ja todella pelotti tulla kotiin taloomme (jonne olimme juuri muuttaneet), kuvittelin koko ajan jonkun mustan hahmon viuhahtelemassa katolla tai tuolla metsikössä...

Yhteistyössä