Kampaaja Jyväskylästä - suosittele, help!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Help! Hiukset pilalla, kamala mammalook päässä enkä kestä tätä! Suosittele Jyväskylästä hyvää kampaajaa! Ei Korpista, sieltä viimeiset kolme käyntiä pettymyksiä!

On semmoinen kuin SANNA VESTERINEN, juuri muuttanut Keljonkankaan Parturi Kampaamoon töihin. Itse olen käynyt todella monella, ympäri maailmaa, mutta parempaa ei ole tullut vastaan. Osaa käsitellä hyvin suomalaista ohutta perushiusta ainakin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Help! Hiukset pilalla, kamala mammalook päässä enkä kestä tätä! Suosittele Jyväskylästä hyvää kampaajaa! Ei Korpista, sieltä viimeiset kolme käyntiä pettymyksiä!

Onko ollut sama kampaaja kaikilla kerroilla vai kolme huonoa kokemusta eri kampaajista?
Korpisella Jose on aivan loistava. Häntä suosittelisin.
Ykkösissä käynti oli pettymys.

Ohhoh, keljonkankaan kampaamossa hyvä kampaaja - mitenköhän uskaltais kokeilla.....asutaan vielä keljonkankaalla itse, joten lähellä olisi. Meidän poikien hiukset siellä kesällä leikattiin ja yhden mallin siellä kampaaja osasi leikata. Ihan ok.

Korpisella on ollut aina eri kampaaja kyseessä ja ei vaan löydy minulle sopivaa mallia. En ole kuitenkaan mikään hankala asiakas, mutta jokin tökkii. Viimeksi meni aivan pilalle. Ohensi puolipitkistä hiuksista puolet pois ja nyt on niin lirut, ettei näillä voi olla. Pakko leikata lyhyt malli, mutta en tiedä minne mennä. Enkä oikein edes uskallakaan!!!

Buleria, kertoisitko vielä tuosta Sannasta. Miten ihmeessä jos on huippu kampaaja, on päätynyt pieneen lähiökampaamoon töihin? :)

mäkin ottaisin vinkkejä vastaan. En jaksa enää kulkea edellisessä lähiökampaamossa ja nyt pitäs löytää lähempää uus. Eli joko keskustasta tai kaupungin eteläpuolelta.

nostetaas tätä. Nyt etsitään tosiaan Jyväskylän parhaita kampaajia! :) Mietin juuri, että kun itsellä edessä hiusten radikaali lyhentäminen ja mallista tulee lyhyt niin on ensiarvoisen tärkeää, että kampaaja osaa hommansa. Lyhyestä seuraava on sitten kalju, joten varaa epäonnistumiseen ei ole!

Kauneuskeskus sinisen se r:llä alkava kampaaja on hyvä. En millään muista sen nimeä mut muistaakseni alkaa r:llä. Mä olen monesti pettynyt kampaajiin mut tuo on kuunnellut mitä toivon ja sit ehdottaa itse jotain mallia ja vielä opettaa miten sen saa kaivettua kotona. Se on paras!

No tuohon on tietenkin hieman hankala muuten vastata kun en sen paremmin henk koht Sanna Vesteristä tunne, mitä nyt asiakkaana. Sen kuitenkin tiedän, että oli monta vuotta töissä Palokassa toisessa kampaamossa vuokratuolilla, ja nyt sai halvemmalla vuokrapaikan Keljonkankaalta, jossa lähettyvillä itsekin asuu. Aika loogiseltahan minusta tuo vaihto silloin kuulostaa..! Hän aloitti siellä vasta 01.11, eli ihan tällä viikolla. Soita ja varaa aikaa, kokeilemallahan vain voit muodostaa oman mielipiteen, minä ainakin lämpimästi suosittelen!

Galleria asemakadun yläpäässä on ollut milelestäni oikein hyvä paikka. Leikkautin siellä piiiiiitkät hiukseni lyhyiksi ja oikein kivan leikkauksen teki. Olen käynyt monella kampaajalla siellä ja kaikki ok leikkaajia, värjääjiä...

Yhteistyössä