Kampaajat! Riittääkö muka 45min naisen hiusten leikkaukseen, pesuun ja föönaukseen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aks"

Vieras
Kun olen varaamassa nettiajanvarauksen kautta kampaajalle aikaa. Minulla on lapaluihin asti pitkät hiukset, ja tahtoisin lyhyet, n leukakulmiin saakka vähän polkkamalliset hiukset. Ajanvarauksessa on vain tämä yksi naisten hiustenleikkuuaika, mutta ehtiikö tuossa ajassa muka leikata pitkät lyhyiksi, pestä ja föönata?
 
En ole kampaaja, mutta kyllä mulla on ainakin hyvin ehtinyt pestä, leikata ja föönata hiukset 45minuutissa.
Jos sulla on pitkät hiukset niin eihän se nyt aikaa vie kun ne napsastaan lyhyiksi... jos sitä meinaat...
 

Similar threads

Yhteistyössä