kanafileitä olis... mitä tekis niistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinttara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hampurilaisia, oli aikast hyviä.. paahdettua ruisleipää, pestossa paistettuja kanafileitä, salaattia sipulia, haloum-juustoa, nam! Tosin jos lapsille niin jotain perussettiä

Oon kieritelly juustoraasteessa ja sitten paistanu. Ei vaan oo kaikkein kevyintä muonaa se. Hyvää kylläkin, pysyy mehevänä, ei kuivu. Riisiä kaveriksi ja kastiketta, vaikka curry. Salaattia kanssa.

Mä oon hurahtanut nyt sellaiseen kastikkeeseen mikä oli yhteishyvän ruokaliitteessä possulle, mutta laitoin kanalle samaa...2 rkl soijakastiketta, 2 tl fariinisokeria, sipuli suikaleina ja 3 porkkanaa tikkuina, 1 dl vettä (lisäsin itse vähän enemmän). Ohjeessa lisukkeeksi oli nuudeleita, mutta kanan kanssa laitoin riisiä, possun kanssa nuudeleita ja oli TOSI HYVÄÄ!!!!

tämähän tippui, meni jo hukkaan. teetkö Cosmo kääryleet ihan pannulla vai uunivuokaan? Loimerin juustofileetkin kuulostas aika hyvältä. riisi ei kyllä oikein uppoa meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kata81:
Mä oon hurahtanut nyt sellaiseen kastikkeeseen mikä oli yhteishyvän ruokaliitteessä possulle, mutta laitoin kanalle samaa...2 rkl soijakastiketta, 2 tl fariinisokeria, sipuli suikaleina ja 3 porkkanaa tikkuina, 1 dl vettä (lisäsin itse vähän enemmän). Ohjeessa lisukkeeksi oli nuudeleita, mutta kanan kanssa laitoin riisiä, possun kanssa nuudeleita ja oli TOSI HYVÄÄ!!!!

tämäkin on varmasti maukasta. kiitos ohjeesta!

Yhteistyössä