Kanasuikaleita, kookosmaito ja riisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiökatastrofi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on just uunissa tulossa tämmöinen kana-versiona:
http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/paaruoat/riisi-__suurimo-_ja_jyvaiset_ruoat/laatikot_ja_paistokset/kookos-kalkkunavuoka/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kastikkeen tekisin. Löytyykö mausteita?

No se tässä on ongelma...kun ei oikein ole mitään...
Chiliäkään ei ole. Cyrryä ja hapanimeläkastiketta löytyy, mutta makea chilikastike kookosmaidon kanssa??? Eiks se oo vähän outo?
Mä haluun sitä sitruunaruohoa :o!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Chiliäkään ei ole. Cyrryä ja hapanimeläkastiketta löytyy, mutta makea chilikastike kookosmaidon kanssa??? Eiks se oo vähän outo?

no noihan on just passelit mausteet soosille.
Paistelet sitä currya vaan öljyssä ennen ku lisäät sen kookosmaidon ja sitten sen hapan imelä soosin

Hyvinkin voisi sopia makea chilikastike sekaan. Lisäksi suolaa ja pippuria. Tai sitten ihan suolaa, pippuria ja currya. Hyvää siitä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

no noihan on just passelit mausteet soosille.
Paistelet sitä currya vaan öljyssä ennen ku lisäät sen kookosmaidon ja sitten sen hapan imelä soosin

Jos mä sit kuitenkin koitan yhdistää noita. Mä olen jotenkin vaan mieltäny, että kookoksen kanssa kuuluu sitruunaruoho ja hapanimelä tulee yksinään.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
tuommoisen uuniruuan sä saisit siitä, versioit vaan sitä mukaa mitä kaapista löytyy.

Mä laitoin tuon tulevaisuutta varten suosikkeihin.
Nyt tässä mättää se, että mä haluan sitä sitruunaruohoa :). Mun siis tekee mieli sitruunaruohoa ja musta tuntuu että noista ei voi syntyä mitän ilman sitä :P!

onk kaupat viekä auki sunnuntait? Jos, niin ei muuta ku sitruunaruoho-ostoksille. Mä lähettäisin sitä sulle netin kautta jos olis mahdollista, mulla on jääkaapissa purkki sitruunaruoho-tahnaa :p

Herättele curry paistinpannussa tms, siis oletan, että puhe oli keltaisesta currystä, lisää kookosmaito, sipulia, soijaa/kalakastiketta ja broilersuikaleet... Maistele ja säädä. Mutta peruselementit löytyy tuosta.

Uusimmat

Yhteistyössä