Kanebo sensai 38 -mikä paras?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en tiedä kumpi mulla on mutta varmaan tuuheuttava. siis noista isoharjasista. siitä pikkuharjaksisesta en tykää, mutta kannattais varmaan ihan kysyä myyjältä neuvoa, mulle ainakin viimeks selitti millaiset ne on ja mille ripsille sopii. (mulla on muutenkin jo liian pitkät ripset- osuu silmälaseihin jne, niin ei kannattanut ostaa pidentävää.)

Olen käyttänyt molempia ja tykkään kummastakin. Harjan mallit ihan erilaiset, joten vaatii totuttelua... ja aivan loistava ripsari muutenkin ja näin allergisellekkin sopivat ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:
mä ihan innoissani ostin sen tuuheuttavan ja mun ripsiin se oli aivan kuraa! pikkusen harmitti :|

Ai jaa :/ Harmi ettei se sit sulle ollut hyvä :(
Mä tykkään siitä :)

niin.. oon kyllä kuullut että suurimmalla osalla toimii mut mulla ei sitten tosiaan toiminut enkä enää raaskinut koittaa sitä perusversioo.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tuuheuttavassa taitaa olla se harja sellainen puolikaari ja pidentävässä suora.

Ei mun tuuheuttavassa ainakaan ole kaaren mallinen vaan ihan suora, tuuhea.

KAnebo38cMASCARA-2-New.jpg

mä ostin yhen toisen merkkistä, joka on parempaa. En muista nimeä, mutta sitä saa ainakin Kicksistä ja maksaa vähän vajaa 20 e. pidentää oikeasti näitä säälittäviä töpöripsiä. Lähtee helpommin pois ja hyvä harja.

itse käytin aiemmin pienipäistä kaneboa, se pidentävä oli kamala. tuuheuttavasta en ole kuullutkaan. vaihdoin sen vuoksi, että halusin näyttävämmät ripset, jotka pysyy.

Qlinicuella on nykyisin ihan vastaava ja paljon parempi.
Käytin vuosia tätä Kaneboa, mutta kun pakkaus muuttui, muuttui laatukin huonompaan.
Qlinicuen vastaava on myös tuuheuttava, mutta ei ole paksua tönkköä. SUOSITTELEN!!

Yhteistyössä