Kani

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voiko kani tippua tai tulla itse alas rappusista? Se on ollut meillä hoidossa viikonlopun lapsilla yläkerrassa, ja nyt sitä ei ole enää missään. Ei varsinkaan ylhäällä mutta ei alakerrassakaan. Kani on siis ollut viikonloppuhoidossa ja on ollut lapsilla yläkerrassa.
 
Tai sit on jossain kaapissa piilossa.

Miks se kani ei oo ollu häkissä?

Meillä oli sillo kani ku olin lapsi. Asuttiin talossa jossa tilat 3 kerroksessa. Kani asusteli tuossa keskimmäisessä kerroksessa, eikä koskaa mennyt portaisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
kannattaisko etsiä kania toden teolla eikä notkua täällä palstalla

Oisko se selvinnyt tuolla ulkona. Otan nyt lampun ja lähden ulos huutelemaan sitä vaikka ei se tunnu todennäköiseltä, varmaan on ehtinyt kauas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On ollut kateissa jo useamman tunnin. Ei taida olla mikään eläinkauppa auki huomenna. Että löytäisi samannäköisen kaniinin.

Vitsikö tuo on?

Ei ole tai ei varmaan löytyisi niin samannäköistä. Epätoivoinen olen ja jotain on pakko keksiä.
 
Ja voihan se loikkiakin rappuja alas, mutta sen kuulee (kania ei siis ole luotu rappuja kulkemaan...) Mutta ihmettelen vielä, miten voi olla mahdollista että kani "katoaa" asuntonne uumeniin? (Onko se ollut siis yksinomaan lasten "hoidossa"?) Katsokaa vielä kaikki komerot, sohvanaluset, sängynaluset, kaapit, kirjahyllyt, pöydät - eiköhän se jostain löydy!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Ja voihan se loikkiakin rappuja alas, mutta sen kuulee (kania ei siis ole luotu rappuja kulkemaan...) Mutta ihmettelen vielä, miten voi olla mahdollista että kani "katoaa" asuntonne uumeniin? (Onko se ollut siis yksinomaan lasten "hoidossa"?) Katsokaa vielä kaikki komerot, sohvanaluset, sängynaluset, kaapit, kirjahyllyt, pöydät - eiköhän se jostain löydy!

On yritetty penkoa kaikki nurkat. Se on pieni hermeliinikani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Ja voihan se loikkiakin rappuja alas, mutta sen kuulee (kania ei siis ole luotu rappuja kulkemaan...) Mutta ihmettelen vielä, miten voi olla mahdollista että kani "katoaa" asuntonne uumeniin? (Onko se ollut siis yksinomaan lasten "hoidossa"?) Katsokaa vielä kaikki komerot, sohvanaluset, sängynaluset, kaapit, kirjahyllyt, pöydät - eiköhän se jostain löydy!

Kyllä meillä kani kyllä menee rappusista erittäin ketterästi, eikä kyllä mitään ääntäkään kuulu vaik pinkasee kovempaa kuin koiramme niitä
 
Oma kanini oli myös kerran hukassa kun tulin kotiin. Löytyi viimein kirjahyllystä jossa istui kuin pupupatsas. Oli hypännyt hyllylle muttei uskaltanut sieltä alas joten siinä sitten istua nökötti. Etsin pitkään lattioilta yms. ennenkuin vahingossa vilkaisin kirjahyllyyn....
 
kani voi kyllä olla jossain ihan uskomattoman pienessä kolossa.Meillä jos ei löytyis niin esim. suihkukkapin alusta vois olla hyvä paikka etsiä.Ja saattaa lymyillä kauankin.Jätä makupaloja ympäri asuntoa,jos tulis piilostaan maistelemaan (jos on sisällä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös (taas):
Oma kanini oli myös kerran hukassa kun tulin kotiin. Löytyi viimein kirjahyllystä jossa istui kuin pupupatsas. Oli hypännyt hyllylle muttei uskaltanut sieltä alas joten siinä sitten istua nökötti. Etsin pitkään lattioilta yms. ennenkuin vahingossa vilkaisin kirjahyllyyn....

Ihanan lohdullista. En ole kyllä osannut etsiä kuin lattiatasosta. Ehkä se vielä jostain kaivautuu, voihan se olla peloissaan kun on oudossa paikassa.
 

Yhteistyössä