Kani

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meilläkin on pieni hermeliini, ja se menee vaikka kuinka pieniin koloihin. kanit myös hyppivät korkealle, esim sohvalle tai kirjahyllyyn. miksi kani oli ainoastaan lasten vastuulla? miksei se ollut häkissä/valvotusti vapaana?
jos verhot roikkuvat lattialle asti, katso niiden takaa, ja lelulaatikot ym.
 
Hei! Karkulainen paljastui. Mies lähti ulos etsimään, minä menin sohvalle ihan hiljaa. Niin sitten kuului hiljaista hipsutusta kodinhoitohuoneesta päin. Nyt se sai ruokaa, ja laitoin oven tiukasti kiinni perässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei! Karkulainen paljastui. Mies lähti ulos etsimään, minä menin sohvalle ihan hiljaa. Niin sitten kuului hiljaista hipsutusta kodinhoitohuoneesta päin. Nyt se sai ruokaa, ja laitoin oven tiukasti kiinni perässä.

Eikö sille oo häkkiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei! Karkulainen paljastui. Mies lähti ulos etsimään, minä menin sohvalle ihan hiljaa. Niin sitten kuului hiljaista hipsutusta kodinhoitohuoneesta päin. Nyt se sai ruokaa, ja laitoin oven tiukasti kiinni perässä.

Eikö sille oo häkkiä?

ei kani tarvi häkkiä, jos sillä on vessalaatikko ja ruoat tarjolla sekä suljettu tila missä ei ole johtoja ym vaarallista. meidänkään kani ei oikeastaan edes tarvitsisi häkkiä. kanilla on oma huone jossa se saa olla aina vapaana
 
Lupaa ettette ikinä ota mitään lemmikkiä tai edes enää hoitoon mitään eläin-ressukkaa. Upea hoitopaikka pupulla, ei voi muuta sanoa - pelkillä lapsilla hoidossa, "löytyisköhän samanlaista tilalle". Löytyisköhän parempaa ihmistä sun tilalle? Törkeää. Pistää vihaksi tällaiset ääliöt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Lupaa ettette ikinä ota mitään lemmikkiä tai edes enää hoitoon mitään eläin-ressukkaa. Upea hoitopaikka pupulla, ei voi muuta sanoa - pelkillä lapsilla hoidossa, "löytyisköhän samanlaista tilalle". Löytyisköhän parempaa ihmistä sun tilalle? Törkeää. Pistää vihaksi tällaiset ääliöt.

Mistäs tiedät minkä ikäisiä lapsia ap:lla on?Voivat olla jo isompiakin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei! Karkulainen paljastui. Mies lähti ulos etsimään, minä menin sohvalle ihan hiljaa. Niin sitten kuului hiljaista hipsutusta kodinhoitohuoneesta päin. Nyt se sai ruokaa, ja laitoin oven tiukasti kiinni perässä.

Eikö sille oo häkkiä?

ei kani tarvi häkkiä, jos sillä on vessalaatikko ja ruoat tarjolla sekä suljettu tila missä ei ole johtoja ym vaarallista. meidänkään kani ei oikeastaan edes tarvitsisi häkkiä. kanilla on oma huone jossa se saa olla aina vapaana

Niin mutta tässä tapauksessa se on vaan hoidossa.
 
Jos ap kahteen kertaan avauksessaan mainitsee pupun olleen LAPSILLA hoidossa, oletan että on kysymys todella lapsista. Ja minkä tahansa lemmikin hoidosta on viimekädessä vastuu aikuisella. Ainakin tulisi olla. Tai sitten käy näin. Tosin tämä ap taitaa olla "tosi vastuullinen aikuinen" tekstistään päätellen.
 
On sille häkkikin, mutta omistajat neuvoivat että se itse TYKKÄÄ liikkua enemmän ja että se tekee hyvää sille. Joten nyt se on yön meidän huoneessa ja heti aamulla se laitetaan häkkiin. Ja palautetaan omistajalle eikä varmaan oteta enää ainakaan meille hoitoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Lupaa ettette ikinä ota mitään lemmikkiä tai edes enää hoitoon mitään eläin-ressukkaa. Upea hoitopaikka pupulla, ei voi muuta sanoa - pelkillä lapsilla hoidossa, "löytyisköhän samanlaista tilalle". Löytyisköhän parempaa ihmistä sun tilalle? Törkeää. Pistää vihaksi tällaiset ääliöt.

Kiitos. Parhaamme on yritetty. Ja oikein hyvä perhe olemme.
 

Yhteistyössä