Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi haluat jotain kieltä kehoosi mitä et edes itse osaa? Onko järkeä? Naurattaa tuollaiset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi haluat jotain kieltä kehoosi mitä et edes itse osaa? Onko järkeä? Naurattaa tuollaiset![]()
No naura sinä vaan, omahan tuo on kehoni. On siinä paljon muitakin naurettavia kohtia.![]()
Jaa että miksi haluan? Musta noi kiinalaiset merkit on kuitenki vähä nätimpiä ku karusti iholle törästynä 2 0 0 8...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi haluat jotain kieltä kehoosi mitä et edes itse osaa? Onko järkeä? Naurattaa tuollaiset![]()
No naura sinä vaan, omahan tuo on kehoni. On siinä paljon muitakin naurettavia kohtia.![]()
Jaa että miksi haluan? Musta noi kiinalaiset merkit on kuitenki vähä nätimpiä ku karusti iholle törästynä 2 0 0 8...![]()
Noloa kiinalaisille jos menet töhrimään heidän merkkejään ja jos joku näkee ja kysyy osaatko niin vastaus on, että en, ne ovat vain hienoja....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi haluat jotain kieltä kehoosi mitä et edes itse osaa? Onko järkeä? Naurattaa tuollaiset![]()
No naura sinä vaan, omahan tuo on kehoni. On siinä paljon muitakin naurettavia kohtia.![]()
Jaa että miksi haluan? Musta noi kiinalaiset merkit on kuitenki vähä nätimpiä ku karusti iholle törästynä 2 0 0 8...![]()
Eihän sitä nyt ihan tikkukirjaimilla tarvitse kuitenkaan kirjoittaa. Voihan nämä meidänkin kirjaimet ja numerot kirjoittaa vaikka kuinka hienosti. Suosittelen siis edelleen tätä. Noloa kiinalaisille jos menet töhrimään heidän merkkejään ja jos joku näkee ja kysyy osaatko niin vastaus on, että en, ne ovat vain hienoja....