kannattaa olla väleissä anopin kanssa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Oltiin tänään ostoksilla keskustassa ja anoppi siis mukana. Tarkoitus oli ostaa poitsulle koulun alkamisen kunniaksi tarvikkeita.

No juu ostettiin totisesti :D . Poitsu sai kahdet tosi laadukkaat vapaa-ajan kengät, uuden repun, laadukkaan ulkoilupuvun ja verkkaripuvun ja vielä uimahousut.

Ja sitten anoppi osti vielä mulle hupparin kun jäin surkuttelemaan sitä :D .

Muutenkin tehtiin tosi hyviä löytöjä, hirmu hyvät alennukset ainakin Top Sportissa. Mies osti vaelluskengät puoleen hintaan ja muutaman paidan. Mä ostin sandaalit, kahdet kävelykengät ja sporttisukat....maksoi yhteensä 32 ? (siis mun omat ostokset, miehen kengät maksoi tuhottomasti) :o .

On tuo anoppi tietty muutenkin ihana, mutta kiva se oli tänäänkin. Ei vaan, tuo shoppailu taisi olla vaivanpalkkaa siitä kun mies oli useamman päivän maalaamassa heidän taloaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Asiasta toiseen, miten Särkänniemen reissu meni?

tosi hyvin meni =) . Me oltiin Peikkiksen kanssa myös siellä koko päivän ja jätkä vaan nukkui tyytyväisenä. Ja hotellissa kaikki meni myös hienosti, päästiin koko perhe yhdessä aamiaisellekin.

Tiistaina käytiin vielä Ideaparkissa pyörähtämässä ja sitten kotiin. Tosi kiva reissu, ens kesänä uudelleen :D :flower:

Kivaan hintaanpa sait kengät ja sukat :D

Mullakin on loistoanoppi =) On tällä(kin) viikolla leiponut mulle pakastimen täyteen pullaa ja laittanut ruokaa, oon saanut tulla suoraan valmiiseen pöytään töistä =)

No, tasapuolisuuden nimissä pitää kehua myös toista mummua, eli äitiäni, hän on yhtä hyvä tyyppi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Wau, tosi kiva anoppi sulla :flower:
Löysit kyllä todella edullisesti nuo sandaalit ja kengät =) Olispa itsekkin oikeaan aikaan oikeassa paikassa.

Juu tosiaan sai halvalla. Sandaalit maksoi vitosen (oikeesti 25?), ja niiden kaksien kävelykenkien oikeet hinnat olis ollut 88 ? :o

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
kiva välillä kuulla myös positiivistä palautetta anopeista =)

No on se vaan niin täys kymppi tuo mun anoppi :heart: . Meillä on aina ollut läheiset välit ja paranee vaan vanhetessaan =)

oispa mullaki. Mut mun anoppi on niin pihi että mitään ei lapsille osta. Tietty synttäri ja joululahjat mutta ois kiva jos lapset sais joskus vaikka reissutuliaiset esim. vaikka karkkirasiat eli mitään kalleuksia en odota. No, eipä tuo koskaan lapsia pyydä sinne kyläänkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kivaan hintaanpa sait kengät ja sukat :D

Mullakin on loistoanoppi =) On tällä(kin) viikolla leiponut mulle pakastimen täyteen pullaa ja laittanut ruokaa, oon saanut tulla suoraan valmiiseen pöytään töistä =)

No, tasapuolisuuden nimissä pitää kehua myös toista mummua, eli äitiäni, hän on yhtä hyvä tyyppi =)

Sä olet sitten vieläkin onnekkaampi kuin minä :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
kiva välillä kuulla myös positiivistä palautetta anopeista =)

No on se vaan niin täys kymppi tuo mun anoppi :heart: . Meillä on aina ollut läheiset välit ja paranee vaan vanhetessaan =)

oispa mullaki. Mut mun anoppi on niin pihi että mitään ei lapsille osta. Tietty synttäri ja joululahjat mutta ois kiva jos lapset sais joskus vaikka reissutuliaiset esim. vaikka karkkirasiat eli mitään kalleuksia en odota. No, eipä tuo koskaan lapsia pyydä sinne kyläänkään.

Valitettavan moni anoppi on tuollainen, vaikka tuskinpa se sua lohduttaa :hug: :hug: :(

Yhteistyössä