T
Turkilmas
Vieras
Oltiin tänään ostoksilla keskustassa ja anoppi siis mukana. Tarkoitus oli ostaa poitsulle koulun alkamisen kunniaksi tarvikkeita.
No juu ostettiin totisesti
. Poitsu sai kahdet tosi laadukkaat vapaa-ajan kengät, uuden repun, laadukkaan ulkoilupuvun ja verkkaripuvun ja vielä uimahousut.
Ja sitten anoppi osti vielä mulle hupparin kun jäin surkuttelemaan sitä
.
Muutenkin tehtiin tosi hyviä löytöjä, hirmu hyvät alennukset ainakin Top Sportissa. Mies osti vaelluskengät puoleen hintaan ja muutaman paidan. Mä ostin sandaalit, kahdet kävelykengät ja sporttisukat....maksoi yhteensä 32 ? (siis mun omat ostokset, miehen kengät maksoi tuhottomasti)
.
On tuo anoppi tietty muutenkin ihana, mutta kiva se oli tänäänkin. Ei vaan, tuo shoppailu taisi olla vaivanpalkkaa siitä kun mies oli useamman päivän maalaamassa heidän taloaan.
No juu ostettiin totisesti
Ja sitten anoppi osti vielä mulle hupparin kun jäin surkuttelemaan sitä
Muutenkin tehtiin tosi hyviä löytöjä, hirmu hyvät alennukset ainakin Top Sportissa. Mies osti vaelluskengät puoleen hintaan ja muutaman paidan. Mä ostin sandaalit, kahdet kävelykengät ja sporttisukat....maksoi yhteensä 32 ? (siis mun omat ostokset, miehen kengät maksoi tuhottomasti)
On tuo anoppi tietty muutenkin ihana, mutta kiva se oli tänäänkin. Ei vaan, tuo shoppailu taisi olla vaivanpalkkaa siitä kun mies oli useamman päivän maalaamassa heidän taloaan.