K
kolkytkaks
Vieras
Olen vähän ihastunut yhteen mieheen. Ja hän minuun. Tapasimme muutama vk sitten. Emme varsinaisesti tehneet "sitä" mutta pussailtiin ja sen jälkeen nähtiin muutaman kerran, juteltiin ja pussailtiin. (kuulostaa ihan teiniltä! noloa). Nyt hän haluaa tavata minut. Minä en tiedä. Olisihan se mukavaa. Mutta, minä olen naimisissa (6v) ja hän (paljon kauemmin jo ollut kun minä). Olen pohtinut omaa liittoani jo viimeiset 2v, että lähteä vai jäädä. Lastemme takia olen jäänyt. Nyt sitten heräsin miettimään, että kaiketi minulla on se kuuluisa kolmenkympin kriisi. Kaipaan kamalasti omaa aikaa ja tuntuu että tukehdun parisuhteessamme. Aiemmin mietin yhteistä tekemistä meille, mutta ei ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja enää en edes halua mitään tehdä yhdessä. Mies käy yksinään missä käy. Minä käyn todella harvoin muualla kun koulussa ja kaupassa ja uimassa/jumpassa. Haluaisin vain mennä ulos, istumaan, juttelemaan, mutta ei mies lähde. No, nyt on sitten tuo ihastus, joka taatusti haluaa ihan minne vaan kanssani. Vasta viime viikolla yritin keskustella aviomieheni kanssa tilanteestamme (hän tietää että olin yhden illan tuon ihastuksen kanssa), mies ei puhu, hän sanoo että jos haluan erota niin "ihan sama". Siis miten voi sanoa "ihan sama" ?!? Yrittää hän sitten lääppiä ja koskettaa, mutta minua ällöttää. Jos ei voi puhua mistään asioista niin ei sitten tarvitse kyllä koskeakaan minuun. Ei asioita voi lakaista maton alle. Miehen mielestä meillä ei ole edes ongelmia, vain minulla on. Ehkä minulla todella onkin jokin kriisi.
Pitäiskö mun antaa mennä ja tapailla sitä ihastusta vai antaa olla? Odottaa että tämä joku hemmeti hyökyaalto laantuu ja palaan taisen tappavaan tuttuun turvalliseen, tylsään vaiheeseen. Ei se elämä todellakaan olisi helppoa yksin lasten kanssa jos erottaisiin, en tohdi lasteni takia lähteä, vaikka muuten mieli tekisi ja jos nyt tapailen tuota ihastusta, teen niin väärin ettei vääremmin voi tehdä!
Pitäiskö mun antaa mennä ja tapailla sitä ihastusta vai antaa olla? Odottaa että tämä joku hemmeti hyökyaalto laantuu ja palaan taisen tappavaan tuttuun turvalliseen, tylsään vaiheeseen. Ei se elämä todellakaan olisi helppoa yksin lasten kanssa jos erottaisiin, en tohdi lasteni takia lähteä, vaikka muuten mieli tekisi ja jos nyt tapailen tuota ihastusta, teen niin väärin ettei vääremmin voi tehdä!