Kannattaako FB:n käyttö lopettaa? Onko täällä ketään kuka tietää noista turvallisuusasioista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannattaako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kannattaako

Vieras
Eli tulee jatkossa jakamaan automaattisesti esim. sivustot ja uutiset mitä luet fb sivullasi. EN halua.. Onko täällä ketään kuka tietäisi noista asioista enemmän?

Siis miksi/miten ihmeessä jotkut on voineet ymmärtää tuon uutisen noin väärin?
Ei, fb ei tule julkaisemaan sinun seinälläsi/facebookissa tietoja siitä millä sivuilla olet surffaillut.
Fb kerää näitä tietoja ja hyödyntää niitä MAINOKSISSA,joita SINUN sivullasi tälläkin hetkellä näkyy.

Alkuperäinen kirjoittaja öhh;24711320:
Jos hankkii päivittäisen uutisannoksensa lukemalla ja seuraamalla pelkästään paskamediaa ja niidenkin jutuista vain otsikot niin ei ole mikään ihme jos on olematon käsitys asioista ja maailmankuva muutenkin vääristynyt.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Alkuperäinen kirjoittaja öhh;24711320:
Ei, fb ei tule julkaisemaan sinun seinälläsi/facebookissa tietoja siitä millä sivuilla olet surffaillut.
Fb kerää näitä tietoja ja hyödyntää niitä MAINOKSISSA,joita SINUN sivullasi tälläkin hetkellä näkyy.

Ai tässä tarkoitettiin tätä uutista? No, onhan jakaminen ja kerääminen melkein sama asia :D

Mä ainakin olen rajannut sen niin että olen poistanut kaikki sovellukset, pelit ja sivustot käytöstä. samoin olen laittanut kaiken näkymään vain kavereille ja haluan sähköpostiin ilmoituksen jos tililleni kirjaudutaan koneelta josta en ole kirjautunut ennen.
Eivätköhän muutkin sivustot "kerää tietoja" ja "seuraa" käyttäjiensä toimmintoja..Entäs se kun käytät s- etukorttia ( tms) niin kauppahan saa tiedon kaikesta mitä ostat..
Plussankin modet voivat vakoilla tietojani :O

Yhteistyössä