kannattaako jatkaa kokemattoman miehen tapailua ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija332
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija332

Vieras
olen tavannut erään tosi ihanan melkein kolmi kymppisen miehen ja olemme tapailleet kuukauden. olemme puhuneet suhteista ja seksistä ja mies kertoi ettei ole ollut koskaan seurustellut eikä harrastanut seksiä kenenkään kanssa. menin hämilleni enkä nyt tiedä oikein mitä tehdä. hän on ollut tosi ihana ja hänessä on jotain erityistä mitä ei kenessäkään aiemmissa miehissäni ole ollut. mutta kokemattomuus asia häiritsee minua. jos hänellä on jotain mielenterveys tai itsetunto ongelmia pieni pippeli tai muuten hän on estynyt niin en viitsisi alkaa hänen terapeutiksi sillä en viitsi taas alkaa sähläämään kuin teini aikoinani.
mitä olette mieltä tuhlaanko mieheen aikaani vai kannattaako minun jatkaa hänen tapailua ?

No jos miehessä on sitä jotain, jotain erityistä, niin en todellakaan antaisi enkä antanutkaan tuollaisen häiritä. Oma mieheni kun oli samanmoinen tapaus aikoinaan, 27v neitsyt. Mutta kun päästiin petiin, niin ikinä ei ole ollut seksistä puutetta, ja mies on muuten paras petikumppani mitä minulla on koskaan ollut.

Ja se että miksi tilanne on mikä on, selvinnee mieheltä kysymällä ;)

• Tykkää
Reactions: Nessu87
En antais itekään seurustelemattomuuden tai neitsyyden haitata.toki se vois vetää vähän hämilleen tuossa iässä mutta eipä tarvi pelätä niitä hulluja ex naisia saati mitään seksitauteja ;) etköhän sä siitä äkkiä kouluta kelpo miehen :D tutustu paremmin ja katso miten käy

Oma melki 3kymppinen mieheni ei käsittääkseni (en koskaan kysynyt, mutta antoi ymmärtää) ettei ollut neitsyt, mutta ei myöskään ollut ikinä varsinaisesti seurustellutkaan kenenkään kanssa.

Ihana mies <3

Eipä ollut mitään turhia traumoja tai katkeruuksia naisia kohtaan tms.
Toisaalta, jotkut "normaalit" asiat parisuhteessa sit taas oli aivan käsittämättömiä hänelle.
Ja voin sanoa, että onpas ihanan vapauttavaa (luonnostaan minulle mustasukkaiselle) kun ei kertakaikkiaan ole mitään menneisyyttä mistä olla mustasukkainen, ei ole ketää exiä miehen facekaverina.

Suosittelen kyllä <3

Tietenkin miehellä pitää olla kokemusta niin, että hän on harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa (joko tämän suostumuksella tai ilman) yli sadassa eri asennossa. Vähempi kokemus viittaa betaurokseen eli velttomunaiseen luuseriin.
alpha_male.jpg

Naisen puolestaan pitää olla ujo neitsyt niin, että hän ei ymmärrä mistä on kysymys kun hääyönä immenkalvo puhkaistaan ja verta tulee kun tapettavasta oravasta.
PR_266771.jpg

Ap:n miesehdokas ei täytä vaatimuksia, on siis hoivattavaa luuseriainesta. Mutta sama pätee myös ap:n kohdalla, hän ei ole neitsyt, vaan on avomielisesti availlut haarukkaa vähän siellä täällä.
Koska kumpikaan ei ole ihanteen mukainen, sovitte toisillenne. ;)

Tietenkin miehellä pitää olla kokemusta niin, että hän on harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa (joko tämän suostumuksella tai ilman) yli sadassa eri asennossa. Vähempi kokemus viittaa betaurokseen eli velttomunaiseen luuseriin.
alpha_male.jpg

Naisen puolestaan pitää olla ujo neitsyt niin, että hän ei ymmärrä mistä on kysymys kun hääyönä immenkalvo puhkaistaan ja verta tulee kun tapettavasta oravasta.
PR_266771.jpg

Ap:n miesehdokas ei täytä vaatimuksia, on siis hoivattavaa luuseriainesta. Mutta sama pätee myös ap:n kohdalla, hän ei ole neitsyt, vaan on avomielisesti availlut haarukkaa vähän siellä täällä.
Koska kumpikaan ei ole ihanteen mukainen, sovitte toisillenne. ;)
Tämä oli kyllä omituisin perustelu, minkä voi koskaan antaa tähän tilanteeseen. Mutta peesi tälle. :D

Yhteistyössä