A
arpinaama
Vieras
Menee lopullisesti hermot, tähän aikuisiän akneen nimittäin! Mulla tulee JATKUVASTI otsaan (kulmakarvojen väliin) ja nenän alle finnejä! Nyt niitä tulee jo olkapäihinkin , ai että kun vituttaa! Yleensä finnit on joko pieniä ja niitä tulee kunnon rykelmät otsaan tai tohon nenän alle, tai sit tulee sellanen h*lvetin iso paise ja kun se vihdoin lähtee niin tuleee taas uusi
mikä vitsaus! Arpia on ehtinyt jo muutama tulemaan kun olen aina ajatellut että menee ohi jossain vaiheessa tai et en oo vaan hoitanut tarpeeksi hyvin ihoa. Mutta kun muu iho (naaman alueella) ihan ok kunnossa niin MIKSI tulee jatkuvasti noille alueille?! Mun on kauan pitänyt mennä ihotautilääkärille mutta sit just kun sain ajan varattua, siinä toivossa et saisin jotain kuuri hoitoa tähän naamaan, niin tein positiivisen raskaustestin ja nyt se sit on jäänyt käymättä, kun mietin et enhän mä voi mitään lääkkeitä nyt napsia? Taitaa tää raskaus vielä oikein pahentaa tätä aknea -.- kai se on vaan kärsittävä vielä se 9kk ? Vai ? Onko niillä mitään antaa raskaana oleville? Kellään kokemusta?