Kannattaako ottaa mies takas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coffee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Coffee

Jäsen
03.06.2009
139
0
16
Oon just saamassa itteeni kasaan ja lapskin tulis takas huomenna ja nyt sit toi mies kömpi tänne eilen ja olihan se kivaa, mut nyt röhnöttää sohvalla ja kittaa kaljaa ja on juuri kuttunut kavereitaan tänne illaks ja mietin että pitäskö mun vaan heittää se ulos, kun se on kuitenkin paskapää, mut lapsen isä silti.

Siis teille on jo kerran tullu ero (sen kaljan kittaamisen takia)? Noinhan se aina menee kaljaa-nöyrä-kaljaa-nöyrä. Se reissusta palaava katuva mies on aina niin vastustamaton... Ja sä heität ulos, odotat hyvittelyä otat takaisin, heität olos, odotat hyvittelya otat takaisin...
Yleensä tuota piiriä pyöritetään semmoiset 10-20 vuotta ennen kun mitään oikeasti tapahtuu.

Elä missään nimessä ota takas. Pistä se pihalle, lopullinen ero on kuitenkin jossain vaiheessa edessä mikäli et aio juoppoa katella. Parempi kokea se ennemmin ku myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja c:
häh, vietisi kertoo enemmän kuin tarpeeksi. On siinä taas yhdenlainen perhe. A) sosiaalitapausperhe tai sitten A) sosiaalitapausperhe.

ymmärräkkö yhtään että tollanen loukkaa ja sattuu????? mikä oikeus sulla on tulla heittämään loukkauksia???? itkettää tollanen.

lapsi otettiin väliaikaseen huostaan kaksviikkoo sitten kun mies lähti ja mä romahin henkisesti ihan täysin............. nyt saisin sen huomenna takas ja pelkään et jos tulee ukon kanssa riitaa, niin ne kattoo ettei sitä saakaan vielä takas.

Tottakai, sehän on varmasti sulle osi rakas <3

Tottakai se muuttuu, kaikki alkaa mennä hyvin ja lapsikin voi paremmin tollasen isän ollessa kotona! Tehän elätte sitten oikeeta elämää, isä vetää kaljaa kavereiden kanssa, kenties lapsikin voi jo pian osallistua?

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:
häh, vietisi kertoo enemmän kuin tarpeeksi. On siinä taas yhdenlainen perhe. A) sosiaalitapausperhe tai sitten A) sosiaalitapausperhe.

ymmärräkkö yhtään että tollanen loukkaa ja sattuu????? mikä oikeus sulla on tulla heittämään loukkauksia???? itkettää tollanen.

lapsi otettiin väliaikaseen huostaan kaksviikkoo sitten kun mies lähti ja mä romahin henkisesti ihan täysin............. nyt saisin sen huomenna takas ja pelkään et jos tulee ukon kanssa riitaa, niin ne kattoo ettei sitä saakaan vielä takas.

Lapsen tulisi nyt mennä kaiken edelle.
Eli ukko mäkeen nyt heti jos yhtään tuntuu, että tulee "hankaluuksia".

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Tottakai, sehän on varmasti sulle osi rakas <3

Tottakai se muuttuu, kaikki alkaa mennä hyvin ja lapsikin voi paremmin tollasen isän ollessa kotona! Tehän elätte sitten oikeeta elämää, isä vetää kaljaa kavereiden kanssa, kenties lapsikin voi jo pian osallistua?

Kiitos rohaksusta! :) tosin lapsi on vie niin pieni, ettei se ota kaljaa vielä ainakaan päälle kymmeneen vuoteen.

En tiedä kuviotanne, mutta jos olet noin heikossa kunnossa henkisesti, niin kannattaisko se mies vaan dumpata ulos ja jatkaa elämää lapsen kanssa kahdestaan?

Meinaan että jos se mies lähtee uudestaan niin hajoatko sä sitten taas? Ja meneekö lapsi taas huostaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:

kuuntele ittees!!

kun luet ton viestis, niin ihan varmasti tiedät miten sun pitää toimia!!!!!

Yhteistyössä