KANNATTAAKO TÄMÄ YHDESSÄOLO?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko tämä ohi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko tämä ohi?

Vieras
mies syyttää mua pettämisestä. olin ollu hänen luonaan pari kertaa, mies sano et häntä ei kiinnosta ja meistä ei tuu paria. no vähän ajan päästä tästä lähin yhden miehen matkaan baarista. tämä nykynen seurustelukumppani tietää tästä ja on sitä mieltä et oo pettäny. miten mä voin pettää kun ei olla seurusteltu viä sillon kun olin sen toisen miehen kans????

kännissä riideltiin ja mies löi avokämmenellä todella lujaa

miehellä alkoholiongelma ja kun juo lupauksen mulle pettäen kehtaa kysyä miks oon vihanen eikä tunnu tajuavan miks oon vihanen

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Meneekö sulla läheisriippuvuus ja rakkaus hieman sekasin tai käsi kädessä? Tosta et kyllä tervettä suhdetta saa.

ei mene sekasin. ku oikeasti rakastan miestä ja nytki itken kun ajattelen et pitäis erota. millä mä lopetan tän rakkauden

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meneekö sulla läheisriippuvuus ja rakkaus hieman sekasin tai käsi kädessä? Tosta et kyllä tervettä suhdetta saa.

ei mene sekasin. ku oikeasti rakastan miestä ja nytki itken kun ajattelen et pitäis erota. millä mä lopetan tän rakkauden

Otapa etäisyyttä asiaan vaikka ihan maantieteellisestikin, matkusta vaikka jonkun ystävän tai sukulaisen luo tms. pariksikin viikoksi, että saat etäisyyttä suhteeseen. Kuulostaa aika pahasti läheisriippuvuudelta kyllä meikäläisen korvaan. Mutta mieti asiaa ihan rauhassa, saat varmasti ainakin jotain ajatuksia jos näin teet.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Otapa etäisyyttä asiaan vaikka ihan maantieteellisestikin, matkusta vaikka jonkun ystävän tai sukulaisen luo tms. pariksikin viikoksi, että saat etäisyyttä suhteeseen. Kuulostaa aika pahasti läheisriippuvuudelta kyllä meikäläisen korvaan. Mutta mieti asiaa ihan rauhassa, saat varmasti ainakin jotain ajatuksia jos näin teet.

ei ole läheiriippuvaisuutta mä en vain lopettaa mun tunteita tuosta noin vain. tekee niin helvetin pahaa ku ajattelen et mä en saisi enää olla just tämän ihmisen kans. vittu ku rakkaus on sokea!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

ei ole läheiriippuvaisuutta mä en vain lopettaa mun tunteita tuosta noin vain. tekee niin helvetin pahaa ku ajattelen et mä en saisi enää olla just tämän ihmisen kans. vittu ku rakkaus on sokea!!!!

Ei kai kukaan ole pyytänyt sua lopettamaan tunteita tosta noin vain, ei kai sellaista voikaan kukaan tehdä. Mut ota etäisyyttä asiaan, että vaikka tunteet onkin kuinka voimakkaat, saat myös kuunneltua järkeäsi ja samalla kuulosteltua omia tunteita, siis niitä syviä tuntemuksia, jotka saattaa tällä hetkellä olla kätekytyneenä jonnekin sisällesi meneillään olevan valtaisan tunnekuohun alle...

Alkuperäinen kirjoittaja Sama vieras:
Ei kai kukaan ole pyytänyt sua lopettamaan tunteita tosta noin vain, ei kai sellaista voikaan kukaan tehdä. Mut ota etäisyyttä asiaan, että vaikka tunteet onkin kuinka voimakkaat, saat myös kuunneltua järkeäsi ja samalla kuulosteltua omia tunteita, siis niitä syviä tuntemuksia, jotka saattaa tällä hetkellä olla kätekytyneenä jonnekin sisällesi meneillään olevan valtaisan tunnekuohun alle...

jotaki täs on pakko miettii

Mun mies oli myös mustasukkainen mun menneisyydelle ja teki aika ikäviä juttuja. Kyllä se siitä ajan kanssa yli pääsi ja minäkin niistä ikävistä jutuista. Nykyään onnellisia yhdessä.

Voi sinnuu. Ei tietenkään kannata. Lyö kerran, niin lyö toisenkin, se on satavarma.

Ja jos olet kuålettavan rakastunut niin miten pystyit lähtemään toisen mukaan baarista?

Tuossa ei ole nyt rakkauden alkuakaan. Pillitä aikasi ja etsi kunnollinen MIES.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Voi sinnuu. Ei tietenkään kannata. Lyö kerran, niin lyö toisenkin, se on satavarma.

Ja jos olet kuålettavan rakastunut niin miten pystyit lähtemään toisen mukaan baarista?

Tuossa ei ole nyt rakkauden alkuakaan. Pillitä aikasi ja etsi kunnollinen MIES.

siis ei oltu yhes miehen kans sillon kun lähin toisen kans. lue tarkemmin mun eka viesti. ollaan alettu seurustella vasta sen jälkeen kun olin ollu toisen mihen kans. mies syyttää pettämisestä vaikka en oo edes seurustellu vielä hänen kanssaan

tunteiden unohtaminen ei ole helppoa

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mutta rakkaus ja tunteet eivät yksin riitä suhteen rakennusaineksi.

mä tiedän tän. alkaa olla vain pinna niin kireellä ja alkaa tuntuu et paremmin menis ku olisin lasten kans keskenään. siis meillä ei oo miehen kans yhteisiä lapsia

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mutta rakkaus ja tunteet eivät yksin riitä suhteen rakennusaineksi.

mä tiedän tän. alkaa olla vain pinna niin kireellä ja alkaa tuntuu et paremmin menis ku olisin lasten kans keskenään. siis meillä ei oo miehen kans yhteisiä lapsia

taidat iste jo tietää vastauksen. Aika auttaa, se auttaa vaikka niin klisheeltä kuulostakin. Kipeimmänkin eron haavat paranevat tai ainakin lievenevät ajan kanssa.
Joskus sen ratkaisevan askeleen otto on vaan niin vaikeaa, mutta kun sen on ottanut seuraakin mieletön helpotus.
:hug: voimia ja viisautta valinnoillesi.

Yhteistyössä