kannattaskohan käydä lääkärissä näytillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla alko 3 viikkoa sitten kuume+yskä ja viime viikolla oli poskiontelon tulehdus ja nyt nousi taas vähän kuume ja mulla on ollu sellanen ihme päänsärky kolmatta päivää.. kattoskohan nuo vaikka tulehdusarvot että onko mussa vielä jotain?

Mulla on ollut koko syksyn tuota ja on vieläkin. Yks kuuri on syötynä poskionteloihin. Lääkäri vain totes, kun kerroin että riittäis jo tämä sairastelu, että juu onhan nyt ollut pitkäkestoisia ja sitkeitä flunssia liikkeellä, joten kärsi nyt vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla alko 3 viikkoa sitten kuume+yskä ja viime viikolla oli poskiontelon tulehdus ja nyt nousi taas vähän kuume ja mulla on ollu sellanen ihme päänsärky kolmatta päivää.. kattoskohan nuo vaikka tulehdusarvot että onko mussa vielä jotain?

Kannattaa käyä. Jos poskiontelotulehdus on levinnyt otsaonteloon. Mulla kävi näin ja vasta toinen kuuri auttoi.

Kannattaa käyä. Jos poskiontelotulehdus on levinnyt otsaonteloon. Mulla kävi näin ja vasta toinen kuuri auttoi.

ja tämä ei ole leikin asiaa....
voi käydä oikein huono säkä jos otsaontelot täyttyy liikaa....

Yhteistyössä