Kansalaisaloite Ollilan kilometriveroa vastaan. Allekirjoita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vier
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tiiru";29354159]En, jos ei ole varaa maksa. Mene bussilla[/QUOTE]

Mä voisin kannattaa kilometriveroa jos sille olisi todellakin vaihtoehto "mene bussilla".

Mä asun Vantaalla, työmatka Espooseen 25 km. Täällä on vaan niin jumalattoman huono poikittaisliikenne että tuo työmatka julkisilla vie 1,5 h yhteen suuntaan.

Kävely tarhalle lapsen kanssa, 1,5 km. Kävely Metrolle tarhalta 3 km. Metrolla kaupunkiin, sieltä junalla eteepäin, junalta kävely työpaikalle 2,5 km.

3 h työmatkoihin, töissä 8 h. Mahdoton yhtälö lapsen hoitopaikan kanssa,

tarha on avoinna 7-17--> jos vien seitsemäksi, myöhästyn töistä. Jos lähden kello 16 töistä, myöhästyn tarhalta....

Rakentakaa se metro kulkemaan keskeltä Kehä ykköstä Itäkeskuksesta Tapiolaan niin johan mä kannatan kilometriveroa

Gps-vero on rikkaille mainio tapa kerätä veroja: he saavat ostaa uuden auton jopa yli sadantuhatta euroa halvemmalla ja köyhät joilla ei ole varaa uuteen autoon joutuvat maksamaan vanhasta paskastansa autoveron toiseen kertaan. Tätä mainiota uudistusta ajaa Vasemmistoliiton, köyhien asialla olevan puolueen, ministeri.:D

Alkuperäinen kirjoittaja Me rikkaat hyödymme:);29363066:
Gps-vero on rikkaille mainio tapa kerätä veroja: he saavat ostaa uuden auton jopa yli sadantuhatta euroa halvemmalla ja köyhät joilla ei ole varaa uuteen autoon joutuvat maksamaan vanhasta paskastansa autoveron toiseen kertaan. Tätä mainiota uudistusta ajaa Vasemmistoliiton, köyhien asialla olevan puolueen, ministeri.:D

Tuo siinä onkin hyvä. Lisäksi voit pitää useampaa autoa, kun vain käytöstä maksetaan.

Yhteistyössä