Kansanedusta Jani Toivola (virheet) on ulosottomiehen tuttu joka ei halua maksaa veroja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kun mikään ei riitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25320690]Miksi tällä palstalla saa ivata perussuomalaisia alatyylisin ilmauksin, mutta muita puolueita ei saa?[/QUOTE]

Ap kylläkin ensin nimitti vihreitä "virheet". Silloin voi aivan mainiosti sanoa persfinnejä "perseet". :laugh:

Toivottavasti ei sinun herkkä sielusi kärsi tästä kovinkaan paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25320715:
Luepa vaikka tämän ketjun viestit - minkä puolueiden edustajiin kohdistuvat alatyyliset letkautukset?

hmm. perussuomalaisiin kohdistuvia persfinni ja perse. Esimerkiksi vihreä vittu ja kokkarepöllyt poistettiin samantien.

[QUOTE="mä";25320714]Joo ei julkkiksia eduskuntaan :( itse en ainakaan äänestä julkkiksia jos ei ole YHTÄÄN MITÄÄN kokemusta politiikasta tai esim. talousasioista.[/QUOTE]

Toivola on päättämässä 50.000 miljoonan euron budjetista, mutta ei pysty maksamaan ökypalkallaan edes omia verojansa. Ketkä hemmetin idiootit ovat äänestänyt tälläisen idiootin eduskuntaan?

[QUOTE="vieras";25320740]hmm. perussuomalaisiin kohdistuvia persfinni ja perse. Esimerkiksi vihreä vittu ja kokkarepöllyt poistettiin samantien.[/QUOTE]

No Jätkähän on tunnetusti punaviherääliö ja hän poistaa kaiken sen mikä ei sovi hänen muka niin fiksuun ajatusmaailmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25320787:
Oletpas ääliö.

Olen ääliö, mutta en yhtä ääliö kuin Arhinmäki.

"AL:n mukaan vasemmiston silloinen nuorisojohtaja Paavo Arhinmäki herjasi väkijoukon mukana poliiseja.

-?Missä on Holsti ja missä on Palo, Steen Steen Christensen, kuului Jokereiden kannatushuuto.

Eero Holsti ja Antero Palo olivat poliiseja, jotka tanskalainen Steen Christensen teloitti vuonna 1997."

Uusimmat

Yhteistyössä