Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:kannattaa kokeillamitä kuoharia sulla on... ?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Tähän ei le kuin 1 oikea vastaus!!!
KYLLÄ!!
Kuohari sopii joka asiaan, iloon, suruun, raivoon, yksinäisyyteen.. mihin vain!! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:kannattaa kokeillamitä kuoharia sulla on... ?
![]()
Elyseetä vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:no jos ei oo parempaakaan tekemistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:no juodaan se eka ja otetaan sit päälle mun henkell trocken![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:no juodaan se eka ja otetaan sit päälle mun henkell trocken![]()
Hyvä idis*menee keittiöön poksauttaa pullon*
Alkuperäinen kirjoittaja no:kyllä! Voi kun olis itselläkin kuoharia ja kun joskus saisikin olla kotona ihan yksin. Nauti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:sit jos otettais viel vähän suklaatia![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viivin:Skåll. Mun on pakko jättää kuohari avaamatta. Tyttöjen kanssa yksin kotona ja aamulla aikanen herätys. Mut jos huomenillalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:oikee kuohari on hyvää, mutta tylsyyteen voi keksiä muutakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mitä suotta tollasia litkuja ryystämään? Kunnon ainetta sen olla pitää! Kossua tai vastaavaa! Eihän tuosta kuohulitkustaa tuu kun pää kipiäks!
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:oikee kuohari on hyvää, mutta tylsyyteen voi keksiä muutakin![]()
Ai shamppanja? Sitä en oo koskaan juonut. :snotty:
Mitäs muuta tässä vois keksiä?