A
Asdaa
Vieras
Osaatteko kertoa, mikä tarjolla olevista turvavyöistuimista on kapea ja mahtuu esim. pakettiauton etupenkille? Tyttäremme on siirtymässä pikkuhiljaa pois Gracon turvaistuimesta ja toiveena olisi löytää kapea istuin pakettiautoon, jotta toisellekin matkustajalle jäisi tilaa. Kokemuksia?