S
Saapas
Vieras
Mä tykkään Andlusian kanakeitosta, lanttutikuista, kukkakaalimuusista, gratiineista... Välipalana ehdoton on partaukko ja makeutettu mehukeitto
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Mä tykkään Andlusian kanakeitosta, lanttutikuista, kukkakaalimuusista, gratiineista... Välipalana ehdoton on partaukko ja makeutettu mehukeitto.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Mä oon aina miettiny, että millaset kolesteroliarvot karppaajilla on? Eikö siinä monet syö just paljon kovaakin rasvaa, kunhan välttää vaan niitä hiilareita?
Mä en osaa sanoa kun olen vasta aloittanut ja vielä haen paikkaani tuon ruokavalion suhteen. Mutta mitä tuolta karppaajien sivulta luin, niin monella nuo arvot ovat jopa parantuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Mä oon aina miettiny, että millaset kolesteroliarvot karppaajilla on? Eikö siinä monet syö just paljon kovaakin rasvaa, kunhan välttää vaan niitä hiilareita?
Mä en osaa sanoa kun olen vasta aloittanut ja vielä haen paikkaani tuon ruokavalion suhteen. Mutta mitä tuolta karppaajien sivulta luin, niin monella nuo arvot ovat jopa parantuneet.
Ok. Sitten mä oon kuvitellu ihan väärin.
Tsemppiä painonpudotuksessa...vai pitäiskö sanoa elämäntapa muutoksessa? Mä oon itse saanut pudotettua -10kg syyskuun alusta, eli vajaassa 2 kk:ssä xtravaganza-ohjelmalla ja lisätyllä liikunnalla. Tällä hetkellä just välttelen pahimpia hiilihydraatteja ja kiinnitän huomiota hyviin rasvoihin. Pellavasiemenöljyä kannattaa käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Mä tykkään Andlusian kanakeitosta, lanttutikuista, kukkakaalimuusista, gratiineista... Välipalana ehdoton on partaukko ja makeutettu mehukeitto.
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Tiedätkö sä muuten että teenkö valtavaa syntiä jos nautin partaäijäni teelusikallisen verran hunajaa kyytipoikana? Se kun on NIIN hyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Täytyy heti huomenna marssia kauppaan tutkimaan leipähyllyä... 100 % ruista, ei hiivaa...100 % ruista, ei hiivaa... *hokee hän muistaakseen ja miettii samalla osaisko itse tehdä...*
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:pitääpä kurkkia. Toisaalta mä olen varma että näillä kiloilla jo pelkkä säännöllinen syöminen ja karkittomuus ovat tie onneen... ainakin jonkin aikaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Täytyy heti huomenna marssia kauppaan tutkimaan leipähyllyä... 100 % ruista, ei hiivaa...100 % ruista, ei hiivaa... *hokee hän muistaakseen ja miettii samalla osaisko itse tehdä...*
Ei kellään tutulla ole kunnon vanhaa juurta?
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:En oo syönyt palaakaan leipää puoleen vuoteen.Hoksasin just...
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:En oo syönyt palaakaan leipää puoleen vuoteen.Hoksasin just...
Oho. Mä väsäsin tuolta karppisivuilta löytämääni teeleipää. Tein pieniä kakkaroita ja niitä sitten koitan syödä. Ja tippa linssissä muistelen paahdetun ruisleivän makua :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:En oo syönyt palaakaan leipää puoleen vuoteen.Hoksasin just...
Oho. Mä väsäsin tuolta karppisivuilta löytämääni teeleipää. Tein pieniä kakkaroita ja niitä sitten koitan syödä. Ja tippa linssissä muistelen paahdetun ruisleivän makua :'(
Mä oon tehnyt sitä siemenrieskaa. Nyt on ollut hiukan taukoa siitäkin. Ruisleipää kyllä on ikävä. Viimeksi tänään nuuhkin tytön välipalaleipiä ku tein sille voikkareita - argh. x)
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:http://www.fineli.fi/food.php?foodid=4&lang=fi
katos tästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:http://www.fineli.fi/food.php?foodid=4&lang=fi
katos tästä.
kiitos linkistä ja hups... onhan siinä...hiilareita :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä oon tehnyt sitä siemenrieskaa. Nyt on ollut hiukan taukoa siitäkin. Ruisleipää kyllä on ikävä. Viimeksi tänään nuuhkin tytön välipalaleipiä ku tein sille voikkareita - argh. x)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksette te syö ruista, saatte itellenne vielä keliaakian kun olette vallan viljattomalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:http://www.fineli.fi/food.php?foodid=4&lang=fi
katos tästä.
kiitos linkistä ja hups... onhan siinä...hiilareita :snotty:
Jep![]()
aika määrä oli....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksette te syö ruista, saatte itellenne vielä keliaakian kun olette vallan viljattomalla.