?
:(
Vieras
-paljonko kaloreita syötte päivän aikana(noin)?
-Kuinka tärkeää on laskea proteiineja?
-Paljonko vettä päivässä?
-Mitkä vitamiinilisät on tärkeitä karpatessa?
Olen nyt 5vkoa karpannut...4.5-5kg painoa pudonnut ja tuntuu,että paino jääny junnaamaan paikoilleen.Ja ylipainoa on vielä komeat 25kg,joten ihan ois lähteä asti pois...HH määrä on vuorokaudessa n.40-50g.Olo on hyvä,eikä tee mieli palata entiseen ruokavalioon.Laitan tähän esimerkki päivän teille:
Aamiainen:turkkilaista jogurttia 1.5dl,mustikoita ja ripsaus makeutusainetta.Teetä 2dl,loraus maitoa
Lounas:4siivua pekonia voissa tiristettynä+2munaa
Päivällinen:esim.karppikirjasta makkarastroganoffia(tai broileristrog.) salaatin kera(jäävuori,tom.,kurkku,fetaa)
Iltapala: sama satsi kuin aamupala
Välipalana saattaapi livahtaa 1-2kuppia teetä maitolorauksella,ja pähkinöitä kourallinen.
Vettä menee liian vähän,sen myönnän...juon n.1l korkeintaan päivässä...
Meneekö mulla ihan metsään tää homma??
-Kuinka tärkeää on laskea proteiineja?
-Paljonko vettä päivässä?
-Mitkä vitamiinilisät on tärkeitä karpatessa?
Olen nyt 5vkoa karpannut...4.5-5kg painoa pudonnut ja tuntuu,että paino jääny junnaamaan paikoilleen.Ja ylipainoa on vielä komeat 25kg,joten ihan ois lähteä asti pois...HH määrä on vuorokaudessa n.40-50g.Olo on hyvä,eikä tee mieli palata entiseen ruokavalioon.Laitan tähän esimerkki päivän teille:
Aamiainen:turkkilaista jogurttia 1.5dl,mustikoita ja ripsaus makeutusainetta.Teetä 2dl,loraus maitoa
Lounas:4siivua pekonia voissa tiristettynä+2munaa
Päivällinen:esim.karppikirjasta makkarastroganoffia(tai broileristrog.) salaatin kera(jäävuori,tom.,kurkku,fetaa)
Iltapala: sama satsi kuin aamupala
Välipalana saattaapi livahtaa 1-2kuppia teetä maitolorauksella,ja pähkinöitä kourallinen.
Vettä menee liian vähän,sen myönnän...juon n.1l korkeintaan päivässä...
Meneekö mulla ihan metsään tää homma??