KArppaajat/ ravintoarvot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kukka"

Vieras
Heippa!

Paljonko karpatessa kuuluu tulla päivässä rasvaa, proteiinia ja kaloreita? Tai minkä verran teillä (joilla paino putoaa) tulee ja noin minkä painoisia olette?

Kiitos jos viitsitte vastata :)

kiitos, karppaaja. Sinulla silti paino putoaa, vaikka rasvan määrä on noin korkea? itse tässä mietiskellyt, kun olen pistelsakusta siirtynyt pian viikko sitten täysin karppaukseen, että tuleeko sitä rasvaa liikaa.. kun mikan pikasuklaa maistus :/ mulla tullu rasvaa päivässä kuitenki alle 150g mut yli 100!

[QUOTE="kukka";23089123]kiitos, karppaaja. Sinulla silti paino putoaa, vaikka rasvan määrä on noin korkea? itse tässä mietiskellyt, kun olen pistelsakusta siirtynyt pian viikko sitten täysin karppaukseen, että tuleeko sitä rasvaa liikaa.. kun mikan pikasuklaa maistus :/ mulla tullu rasvaa päivässä kuitenki alle 150g mut yli 100![/QUOTE]

En nyt laihduta sillä olen ihannepainossa :) Laihduttaessa söisin vähemmän. Mä liikun paljon ja tartte paljo energiaa... En kyl yleensä laske mitään vaan syön niin paljon että nälkä lähtee :D

ok :) Minulla paino hienosti alkanut pudota ja nyt kun siirryin tälle ruokavaliolle niin hirvittää vähän..et kuinka käy ja onko ollu virheliikku :D

Jos muillakin on sanottavaa näistä, niin sanokaa ihmeessä :)

Yhteistyössä