karppaajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloitteleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloitteleva

Vieras
paljonko olette pudottaneet painoa vhh:lla?
ja olis kiva nähdä ennen ja ja jölkeen kuvia! muutaman löysin sieltä karppaus.infon sivuilta..
mutta kertokaa siis kokemuksia! tavoitteena olis saada painoa pois n 8kg

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no olipa pudotus! oliko sulla paljonki ylipainoa? mä kun olen normaalipainon sisällä nyt.. mietin vaan että laihtuuko sillon helposti?

Mä olin melkei 80kg. Ja nyt siis vajaa 70kg. Eli lievästä ylipainosta normaalipainon ylärajoille.

Ei välttämättä laihdu, tai siis jos laihtumisena pitää painon tippumista. Omalle ukolle alkoi kasvaa kunnon lihakset kun alettiin karppaamaan ja paino nousi viitisen kiloa. Mut pari tuumaa lähti vyötäröltä joten mun silmiini se laihtui kovastikin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
aikoinaan laihdutin 3kk 17kg
kuvia ei oo laittaa. ainakaan ennen kuvia :x

Vau! Onko pysyny pois ja ootko jatkanu elämäntapaa?

raskausaikana tuli painoo mutta lähti sekin. samoissa mitoissa olen nyt kun sillon 4 vuottasitten kun sen pudotin.
joskus syön mitä haluan,mutta edelleen vältän perunaa,riisiä ja muuta vastaavaa.

no,kannatatteko tätä elämäntapaa?
mä oon tullu jotenki "yliherkäksi" kaikille huonoille hiilareille, tulee tosi kelju olo niistä ja senki takia tätä olen vakavasti nyt aloittelemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
millä karppimenetelmällä te tiputitte? siis ootteko hyväkarppeja vai mitä? itellä termitkin vielä vähän hakusessa kun justiinsa vasta tutustun koko hommaan :ashamed:

hyvä että joku muukin pohtii näitä,etten oo yksin :)

millä karppimenetelmällä te tiputitte? siis ootteko hyväkarppeja vai mitä? itellä termitkin vielä vähän hakusessa kun justiinsa vasta tutustun koko hommaan :ashamed:

mä laihdutin atkinsin versiolla.
pidin ainakin kuukauden hiilarit max.20g/vrk.

no,kannatatteko tätä elämäntapaa?
mä oon tullu jotenki "yliherkäksi" kaikille huonoille hiilareille, tulee tosi kelju olo niistä ja senki takia tätä olen vakavasti nyt aloittelemassa.

Kyllä tästä jonkinlainen elämäntapa on tullu. En enää vaan "osaa" mätöstää hiilareita entiseen tapaan. Että kyllä varmasti jotain pysyvää jääpi.

:D mä ite aattelin ainakin alkuun kokeilla hyväkarppauksella (tvs) ja kattoa miten käy.

Mä oon sekakarppi :xmas:

Vähä Atkinsia, vähä Heikkilää.. hyväalakeskivälikarppi kenties sitten?

:D mä ite aattelin ainakin alkuun kokeilla hyväkarppauksella (tvs) ja kattoa miten käy.

Jos oot kovin sokeririippuvainen, niin voipi olla hyvä vetää aika tiukille alussa. Mulla ittellä ei oikei lähteny käyntii hyväkarppina, niin vedin eka alakarppiin asti ja sitte oon vähä hyventyny ajan kans ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

eli miten sä käytännössä toteutat tuon homman? mitä et syö, mitä syöt usein jne?

Jos oot kovin sokeririippuvainen, niin voipi olla hyvä vetää aika tiukille alussa. Mulla ittellä ei oikei lähteny käyntii hyväkarppina, niin vedin eka alakarppiin asti ja sitte oon vähä hyventyny ajan kans ;)

jaa minäkö sokeririippuvainen :saint: no mä katon miten tää lähtee tällä käyntiin, eli välttelen vaaleeta leipää, perunaa, riisiä, bataattia, maissia, pastaa jne.

eli miten sä käytännössä toteutat tuon homman? mitä et syö, mitä syöt usein jne?

Jos herkkumässypäiviä ei lasketa, niin käytännössä nollalistalla on peruna, riisi, pasta, valkoinen vilja kaikissa muodoissa ja tietty sokeri.

"Leipänä" syön näkkäriä ja hapankorppua. 0-3 siivua päivässä.

Käytän paljon kermaa, munia, lihatuotteita, maitotuotteita, juustoja.

Plus juluma määrä kasviksia. Joskus vähä vähemmän ;)

Herkkuna syön jäätelöä. Kun tummaa suklaata en saa alas.

Käytän makeutusaineita.

no sanokaas karpit, toimiiko näin:

pois peruna,pasta,leivät,puurot..

syön lähinnä jauhelihaa,hirvenlihaa,parsakaalta(NAM!) kukkakaalta, herneitä, porkkanaa, maitorahkaa, feta-juustoa, raejuustoa, salaattia rypsiöljyllä, juomana lähinnä vesi? kananmunaa ja kalaa en allergian vuoksi voi syödä..

no sanokaas karpit, toimiiko näin:

pois peruna,pasta,leivät,puurot..

syön lähinnä jauhelihaa,hirvenlihaa,parsakaalta(NAM!) kukkakaalta, herneitä, porkkanaa, maitorahkaa, feta-juustoa, raejuustoa, salaattia rypsiöljyllä, juomana lähinnä vesi? kananmunaa ja kalaa en allergian vuoksi voi syödä..

Äkkisestää kuulostais olevan ihan perusjees.

Jos herkkumässypäiviä ei lasketa, niin käytännössä nollalistalla on peruna, riisi, pasta, valkoinen vilja kaikissa muodoissa ja tietty sokeri.

"Leipänä" syön näkkäriä ja hapankorppua. 0-3 siivua päivässä.

Käytän paljon kermaa, munia, lihatuotteita, maitotuotteita, juustoja.

Plus juluma määrä kasviksia. Joskus vähä vähemmän ;)

Herkkuna syön jäätelöä. Kun tummaa suklaata en saa alas.

Käytän makeutusaineita.

kuulostaa samalta kuin mun mielessä oli, paitsi etten syö lihaa.

Yhteistyössä