karppaus apua ja hiilihydraattien määrästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
eli paljon sallitte hiilareita päivittäin?
olen aloittelija,mut huomasin että monessa tuotteessa hiilaria kuitenkin on. varmaan 30g olen tänään saanut.

ja oliko huono juttu...tein iltapalaks ananasrahkaa. ananaspaloja (niissä oli niitä hiilareita aika paljon, mut liemen kaadoin pois!), lisäks laitoin vatkattua kuohukermaa sekä rahkapurkin. söin tota aika paljon.

oon aloittelija ja ehkä vähä hukassa.

Riippuu siitä, mitä tyyliä haet? Jos alakarppia, noi hedelmät ei siihen mahdu, jos kasviksetkin on kohdillaan (plus niiden sisältämä sokeri tekee vierotuksesta vaikeampaa)... Jos taas hyvä karppia, niin ok. Muista syödä kasviksia.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Riippuu siitä, mitä tyyliä haet? Jos alakarppia, noi hedelmät ei siihen mahdu, jos kasviksetkin on kohdillaan (plus niiden sisältämä sokeri tekee vierotuksesta vaikeampaa)... Jos taas hyvä karppia, niin ok. Muista syödä kasviksia.

haen sellaista tyyliä,että laihtuisin... :( siis en mä tiedä. laihdunkohan mä tällä mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Mä laihduin ennen lastani 3kk aikana treenaamalla ja hyväkarppaamalla 10 kiloa. Hiilareita sallin 100g päivässä ja pidin viikossa yhden ns. boostipäivän, ettei elimistö vetänyt itseään säästöliekille.

Suosittelen ettet ainakaan jätä kokonaan hiilareita, ettei elimistösi mene ketoosiin..

no aamulla söin kananmunan ja pekonia,
päivällä pari omenaa (tiiä sitte onko nekään sallittuja)
iltapäivällä söin kinkkukasiketta ja salaattia
ja nyt rahkaa?
miltä kuulostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

haen sellaista tyyliä,että laihtuisin... :( siis en mä tiedä. laihdunkohan mä tällä mitään...

menepäs karppaus.infoon hakemaan lisää tietoa ja sitten päätät millä tyylillä haluat karpata :)