Karppaus kokemuksia? Kiitos :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanja

Jäsen
25.11.2012
33
0
6
Elikkäs, tarvitsee saada nopeasti pudotettua kuutisen kiloa juhlia varten ja ystäväni suositteli karppausta. Sunnuntaina aloitin tän lystin ;)

Voi kiesus tätä väsymystä!! Tuntuu, että voisin vaan syödä ja nukkua.
Olen kamala imelän ystävä ja ennen tätä oikeastaan elin vaan herkuilla :ashamed:
Nyt on pakko syödä säännöllisesti, ettei himo aivan pääse valloilleen. On ollut muuten yllättävän helppoa, alku viehätystä :) On ainakin lähtenyt jo turvotus pois. Ja jo nyt tuntuu paremmalta olo ja kireät toppahoustu valuu jo lantiolle :)

Mutta kertokaa onko teillä ollut tätä kamalaa väsymystä ja onko mennyt ohi?
Samaten onko teille tullut tuloksia?

Alkuun oli väsymystä, mutta tulosta tuli tasaiseen tahtiin. 8 kuukaudessa vajaa 30 kiloa pois. Aloitin aikanaan huhtikuulla sen ja jo samana kesänä meni vaatekaapin sisältöä uusiksi.
Vuosien varrella joitain kiloja hiipinyt takaisin joita yritän nitistää samalla kaavalla. On jo tiukemmassa. Jotkut puhuu että karppauksessa olisi yksi "golden shot" eli että ensimmäisellä yrityksellä toimisi parhaiten. En tiedä pitääkö se paikkansa. Luulen että omalla kohdallani on ollut vaan motivaation puutetta nyt tässä vaiheessa.

Mulla lähti aikoinaan 13kiloa 3ssa kuukaudessa. Ei väsyttänyt mutta päätä särki alussa ja maha meni jumiin ennen kun otin leseet mukaan ruokavalioon ja rupesin kiinnittämään huomiota veden juomiseen.

jännää miten ihmisten elimistö reagoi eri tavalla, mulla karppaus lisää energiaa ihan järkysti ja ruoka ei maistu, saa tosiaan panostaa syömiseen että saa tarpeeksi kaloreita.
pää on kyllä aina kipeä alussa pari päivää.

Päänsärky oli kamala ensimmäisen viikon, energiaa oli. Toisella viikolla lähti päänsärky mutta tilalle tuli armoton väsymys. Kuukauden jälkeen lopetin, kun en jaksanut huonoa oloa.
Painoa lähti kolmessa viikossa 3 kiloa.

Nyt olen ryhtynyt laihdutukseen uudestaan, paremmalla tavalla.
Kuukaudessa on lähtenyt 5kg.
Vähensin hiilareita, en lopettanut kokonaan,lisäsin ruokavalioon vähärasvaista proteiinia ja paljon kasviksia hiilareiden tilalle. Yritän syödä vähärasvaisesti.
Ei huonoa oloa, ei päänsärkyä, ei ruokahimoja,maha täysi.
Ei voi valittaa, paino putoaa eikä nälästä tarvitse kärsiä kunhan muistaa syödä tarpeeksi usein.

Mulla kans karppaus saa aikaan tosi energisen olon ja illalla ei meinaa saada unta ja vähemmät yöunet riittää. Karppaan rennosti ja välillä syön herkkujakin esim eilen Runebergin tortun... Ja leipäjuusto on tosi herkkua!!!

jännää miten ihmisten elimistö reagoi eri tavalla, mulla karppaus lisää energiaa ihan järkysti ja ruoka ei maistu, saa tosiaan panostaa syömiseen että saa tarpeeksi kaloreita.
pää on kyllä aina kipeä alussa pari päivää.

No mä aloin kanssa nyt alkuviikosta tiukistelemaan ja treenaamaan, olo on nyt jo kuin olisi eri kropassa, aamuisin ei uneta enää vaan pääsä alkaa hurista kaikenlaista mikä ajaa ylös. ;> Tosin karppaus ei ole mun kropalle mitään uutta.

Yhteistyössä