N Naisellinen nainen Vieras 29.10.2005 #2 Joo joo,ne karskit komeat miehet on vain niin hemmetin itserakkaita.Hekun tietävät itsekkin olevansa komeita.
Joo joo,ne karskit komeat miehet on vain niin hemmetin itserakkaita.Hekun tietävät itsekkin olevansa komeita.
M Masa Vieras 29.10.2005 #3 Näin miehenä mulla on sellainen ajatus et on homojen homma kehuskella itteensä ja paukutella henkseleitä!
Näin miehenä mulla on sellainen ajatus et on homojen homma kehuskella itteensä ja paukutella henkseleitä!
A Anne Vieras 29.10.2005 #10 Oletko se sama mies joka kertoi hmmm itsestään faija yllätti osiossa, olet melko kuuma... missä olet nyt? t. Anne
Oletko se sama mies joka kertoi hmmm itsestään faija yllätti osiossa, olet melko kuuma... missä olet nyt? t. Anne
A anne Vieras 31.10.2005 #12 Helsingistä..... olet vähän kaukana. Mutta ihanan fantasia sain sinusta.... haluaisin nähdä kun runkkaat... näytit varmaan tosi kiihottavalta ... kostun ajatuksestakin...
Helsingistä..... olet vähän kaukana. Mutta ihanan fantasia sain sinusta.... haluaisin nähdä kun runkkaat... näytit varmaan tosi kiihottavalta ... kostun ajatuksestakin...
I Itä Vieras 31.10.2005 #13 Tulen käymään sielä ens kuun lopussa... Olen hotellissa yötä... Tuletko katsomaan??
M Masa Vieras 31.10.2005 #14 Anne olen myös hki ja mua kiihottaisi kovasti jos katsosit mua kun runkkaan!
A Anne Vieras 31.10.2005 #15 se olisi ihanaa, te molemmat. Tiedä vaikka haluaisin teidät yhtä aikaa... vois olla aika namia....
M Mies Vieras 31.10.2005 #16 Ja mä voisin panna sua oikein kunnolla sun kosteeseen pimppaas kun nää kaks kaverii vaan runkkaa!!
B blonde Vieras 31.10.2005 #17 pääsisinkö mäkin katsoon...jos vaikka esiintyisit samalla kertaa useammalle naiselle, kiinnostaisko?
I Itä Vieras 01.11.2005 #18 Se vois olla mielenkiintoista ;o) kaksi naista... Kyllä minusta on muuhunkin kuin runkkaamaan...
B blonde Vieras 01.11.2005 #22 hmmm....mitähän haluisit tietää...kaunis pitkä vaaleaverikkö. Mutta millainen mies siellä mahtaa olla...
hmmm....mitähän haluisit tietää...kaunis pitkä vaaleaverikkö. Mutta millainen mies siellä mahtaa olla...
M Mies Vieras 01.11.2005 #24 Mahdatkohan olla?Taisit pikkasen liioitella?Mitkä on blonden mitat ja mistä päin?