Kasariketju, kerro muistosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tavallaan osasin, tavallaan en.

Ois pitänyt bylsiä enemmän kun kerta oli mahdollisuus.
Miten niin et osannut arvostaa, pidit itsestäänselvänä vai?

Itselleni oli ihan selvää, että saan kenet tahansa miehen, jonka haluan. Vasta vuosikymmenten jälkeen tajusin, ettei se ollutkaan kaikille muille nuorille naisille normaalia eli pidin sitä itsestäänselvänä. Tuskinpa se myöskään oli kaikille nuorille itsestäänselvää, että flaksi käy, ei kasarilla eikä nykyäänkään. Miehet saavat pakkeja niin paljon, se vain on elämän laki. Ja ainakaan itse en osannut siihen aikaan yhtään asettua miehen asemaan, vaan käyttäydyin tahattoman julmasti ja kevytmielisesti useamman kerran.

Miten niin et osannut arvostaa, pidit itsestäänselvänä vai?

Itselleni oli ihan selvää, että saan kenet tahansa miehen, jonka haluan. Vasta vuosikymmenten jälkeen tajusin, ettei se ollutkaan kaikille muille nuorille naisille normaalia eli pidin sitä itsestäänselvänä. Tuskinpa se myöskään oli kaikille nuorille itsestäänselvää, että flaksi käy, ei kasarilla eikä nykyäänkään. Miehet saavat pakkeja niin paljon, se vain on elämän laki. Ja ainakaan itse en osannut siihen aikaan yhtään asettua miehen asemaan, vaan käyttäydyin tahattoman julmasti ja kevytmielisesti useamman kerran.
Kerran mies otti minua poninhännästäni kiinni ja tukisti. Sanoi sitten, että joskus vielä itket miesten takia. Itkenyt en ole, mutta murheita tuli kuin lunta tupaan.
Kaipa kyseessä on ollut kuuluisa Karman laki.
Sitä saa mitä tilaa.
Otin opikseni enkä enää leikitellyt miesten tunteilla. Siihen aikaan en katsonut saippuasarjoja, joissa on yllättävän paljon viisauksia. Uusimmassa jaksossa tehtiin tulella kodissa energianpuhdistusta. Jakso on muutaman kuukauden kuluttua MTV:ssä.

Yhteistyössä