Käsienpesuneuroosi ja miehen valitus :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo meill on täyttöpullo ja mies huomautteleekin asiasta vain silloin, kun joskus satunnaisesti sattuu täyttämään sen itse. Nyt sitten oli viimeksi täyttänyt itse ja sen takia huomasi miten nopsasti se meni.

Ihoni on ihan hyvä. Paitis talvella kovilla pakkasilla kuivuu. Olen ammatiltani kampaaja, joten kai nämä kädet on jo ammatinkin vuoksi koetuksella ja siihen tottuneet.

Ja siis kun en pese käsiäni seitsemää kertaa tunnissa vaan sitä saippuaa kuluu siis yhdellä käsienpesukerralla vain paljon eli ei se kai siinä sitten käsiä niin haittaa.
 
Koitin lukea ap ketjua, mutten ihan saanut selvää, että onko asia ongelma vain miehellesi (tämä saippuankulutus ) vai pidätkö itsekin asiaa ongelmallisena? Haluaisitko vähentää käsienpesua? Tuntuuko, että pitäisi vähentää tai että vähempi riittäisi? :)
 

Yhteistyössä