Joo meill on täyttöpullo ja mies huomautteleekin asiasta vain silloin, kun joskus satunnaisesti sattuu täyttämään sen itse. Nyt sitten oli viimeksi täyttänyt itse ja sen takia huomasi miten nopsasti se meni.
Ihoni on ihan hyvä. Paitis talvella kovilla pakkasilla kuivuu. Olen ammatiltani kampaaja, joten kai nämä kädet on jo ammatinkin vuoksi koetuksella ja siihen tottuneet.
Ja siis kun en pese käsiäni seitsemää kertaa tunnissa vaan sitä saippuaa kuluu siis yhdellä käsienpesukerralla vain paljon eli ei se kai siinä sitten käsiä niin haittaa.