V
vieras
Vieras
Olemme olleet miehen kanssa yhdessä 13 vuotta. Minulla on ollut lievä bakteerikammo ja käsienpesuneuroosi ihan lapsesta asti. En ole koskaan tehnyt asiasta numeroa, mutta käsihygienia on välillä vähän ylikorostunutta. Se menee kausittain eli toisinaan ei juuri mitään ja välillä vähän älyttömämpää.
Siitä ei kuitenkaan ole koskaan kukaan joutunut kärsimään. Minä vain pesen käsiäni keskivertoa useammin ja siinä se.
Mutta taas eilen mies valitti, että "etkö jumalauta tosiaan voi tehdä jotain tolla saippuantuhlaamiselle". Sitten sanoi,että normaalisti pitäisi yhden saippuapumppupullon kestää vessassa vähintään viikon ellei ylikin (mistä tämä aika?), mutta meillä se kestää 1-2 vuorokautta.
En tiedä mitä kuvittelee saavuttavansa tuolla? Minä itse ne saippuat ostan ja miten hän kuvittelee, että töykeällä ja vittuilevalla puheella on apua. Jos ihmisellä on neuroosi niin hänellä on neuroosi. Jos neuroosit häviäisivät järkeistämällä ja vittuilemalla niin eihän niitä kellään olisi. Ja minulla tuo on kuitenkin aika lievä ja kun itse sen kanssa pärjään niin mitä helvettiä se miehelle haisee?!?!
Siitä ei kuitenkaan ole koskaan kukaan joutunut kärsimään. Minä vain pesen käsiäni keskivertoa useammin ja siinä se.
Mutta taas eilen mies valitti, että "etkö jumalauta tosiaan voi tehdä jotain tolla saippuantuhlaamiselle". Sitten sanoi,että normaalisti pitäisi yhden saippuapumppupullon kestää vessassa vähintään viikon ellei ylikin (mistä tämä aika?), mutta meillä se kestää 1-2 vuorokautta.
En tiedä mitä kuvittelee saavuttavansa tuolla? Minä itse ne saippuat ostan ja miten hän kuvittelee, että töykeällä ja vittuilevalla puheella on apua. Jos ihmisellä on neuroosi niin hänellä on neuroosi. Jos neuroosit häviäisivät järkeistämällä ja vittuilemalla niin eihän niitä kellään olisi. Ja minulla tuo on kuitenkin aika lievä ja kun itse sen kanssa pärjään niin mitä helvettiä se miehelle haisee?!?!