Mitä mieltä?Mä katoin juuri ja petyin kyllä aika lailla...Mistähän se leffa oli nuo kauheat kasat tähtiä saanut
leffa alkaa joukkoraiskauksella jatkuu naisen pahoinpitelyllä ja päätyy homoiluun :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Mulla menee maku siinä vaiheessa kun tulee näitä raiskaus kohtia hiton kuvottavaa :x |O
ja aina sama kaava nainen makaa hiljaa äijät raiskaa ja vastuuseen ei joudu kukaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Mulla menee maku siinä vaiheessa kun tulee näitä raiskaus kohtia hiton kuvottavaa :x |O
ja aina sama kaava nainen makaa hiljaa äijät raiskaa ja vastuuseen ei joudu kukaan :/
Silleen se vaan taisi siihen aikaan mennä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Mulla menee maku siinä vaiheessa kun tulee näitä raiskaus kohtia hiton kuvottavaa :x |O
Silleen se vaan taisi siihen aikaan mennä :/
niinpä tais mutta rajansa kaikella mitä sieltä töllöstä nuorisolle yms tulee :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Mulla menee maku siinä vaiheessa kun tulee näitä raiskaus kohtia hiton kuvottavaa :x |O
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Mulla menee maku siinä vaiheessa kun tulee näitä raiskaus kohtia hiton kuvottavaa :x |O
Jos maa on sisällissodassa, niin tuotahan se on ollut. Vastuuseen ei joudu kukaan ja jokainen yrittää pysyä hengissä jollakin tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Mulla menee maku siinä vaiheessa kun tulee näitä raiskaus kohtia hiton kuvottavaa :x |O
Jos maa on sisällissodassa, niin tuotahan se on ollut. Vastuuseen ei joudu kukaan ja jokainen yrittää pysyä hengissä jollakin tavalla.
On on...mutta mua lähinnä kuvottaa se että sitä näytetään elokuvassa ihan huolella.
15sta vissiin oli ikäraja,alhainen kuitenkin :/ Ja eihän niitä niin noudatetaAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Mulla menee maku siinä vaiheessa kun tulee näitä raiskaus kohtia hiton kuvottavaa :x |O
On on...mutta mua lähinnä kuvottaa se että sitä näytetään elokuvassa ihan huolella.
ei tuota ollut suunnattu ihan nuorisolle. Minä aloin oikeasti miettimään sitä mitä olisi valmis tekemään rakkaansa takia? Hyvin mielenkiintoinen elokuva.
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mä vähän petyin kans, juoni meni kivasti kirjan mukaan mutta ois voinu pitää hahmot sellasina ku ne kirjassa on eikä lykätä mitää homoiluja tai muita omia värityksiä sinne.ja konstalla oli paljo suurempi rooli kirjassa. Se valokuvausjuttukin puuttui kokonaan mikä oli sinänsä harmi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Tykkäsin kyllä. Asiaa tarkemmin tuntematta leffa oli mielestäni hyvä ajankuvaus itsenäisyytemme alkuajoista ja kansalaissodasta. Monipuolinen ja tunteita herättävä. Eteni hyvin, eikä ns. täytekohtauksia mielestäni ollut.
Niin, se nainen ei ollu ees valmis valehteleen nimeensä. Mutta oli valmis karkaamaan vaikka ties jättävänsä miehen kuolemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ei tuota ollut suunnattu ihan nuorisolle. Minä aloin oikeasti miettimään sitä mitä olisi valmis tekemään rakkaansa takia? Hyvin mielenkiintoinen elokuva.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Tykkäsin kyllä. Asiaa tarkemmin tuntematta leffa oli mielestäni hyvä ajankuvaus itsenäisyytemme alkuajoista ja kansalaissodasta. Monipuolinen ja tunteita herättävä. Eteni hyvin, eikä ns. täytekohtauksia mielestäni ollut.
Asiaa tarkemmin tuntematta todellakin.
Ei se ihan niin menny että valkoset oli kaikki juoppohulluja homoja ja punaset sankarillisia, joskin tyhmiä punasia (sai tilaisuuden pelastaa henkensä muttei käyttäny, mieluummin antaa miehen tapattaa ittensä puolestaan).
Mutta leffapiireissä on tainnu viimeaikoina olla ideana että valkoset leimataan homoiksi ja pervoiksi ihan vittuillakseen. Toki valkoset tappo punasia ja punaset valkosia, pata kattilaa ja näin pois päin, mutta hyvä ajankuvaus tuo ei todellakaan ollut.
Ja naurettavasti keskitty mukataiteellisuuteen, ryyppäämiseen ja homosteluun, mä ostin sen sen takia kun luulin että ovat oikeasti tehneet elokuvan puna-armeijan nais- ja tyttösotilaista. Sillon jopa 16-vuotiaat soti, varmasti ois saanu mielenkiintosemmankin kuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Niin, se nainen ei ollu ees valmis valehteleen nimeensä. Mutta oli valmis karkaamaan vaikka ties jättävänsä miehen kuolemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ei tuota ollut suunnattu ihan nuorisolle. Minä aloin oikeasti miettimään sitä mitä olisi valmis tekemään rakkaansa takia? Hyvin mielenkiintoinen elokuva.
Todellista rakkautta tosiaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mä vähän petyin kans, juoni meni kivasti kirjan mukaan mutta ois voinu pitää hahmot sellasina ku ne kirjassa on eikä lykätä mitää homoiluja tai muita omia värityksiä sinne.ja konstalla oli paljo suurempi rooli kirjassa. Se valokuvausjuttukin puuttui kokonaan mikä oli sinänsä harmi.
En ole kirjaa lukenut, mutta mikä valokuvausjuttu? Olihan leffassa se hassu ja tärähtänyt valokuvaajasetä.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Tykkäsin kyllä. Asiaa tarkemmin tuntematta leffa oli mielestäni hyvä ajankuvaus itsenäisyytemme alkuajoista ja kansalaissodasta. Monipuolinen ja tunteita herättävä. Eteni hyvin, eikä ns. täytekohtauksia mielestäni ollut.
Asiaa tarkemmin tuntematta todellakin.
Ei se ihan niin menny että valkoset oli kaikki juoppohulluja homoja ja punaset sankarillisia, joskin tyhmiä punasia (sai tilaisuuden pelastaa henkensä muttei käyttäny, mieluummin antaa miehen tapattaa ittensä puolestaan).
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mä vähän petyin kans, juoni meni kivasti kirjan mukaan mutta ois voinu pitää hahmot sellasina ku ne kirjassa on eikä lykätä mitää homoiluja tai muita omia värityksiä sinne.ja konstalla oli paljo suurempi rooli kirjassa. Se valokuvausjuttukin puuttui kokonaan mikä oli sinänsä harmi.
En ole kirjaa lukenut, mutta mikä valokuvausjuttu? Olihan leffassa se hassu ja tärähtänyt valokuvaajasetä.
se oli aika pitkä juttu, en jaksa nyt selittää mutta sitä ei ollu siinä elokuvassa ollenkaa. ja elokuvassa se tuomittiin se malin ihan eri perustein ku kirjassa. Kannattee lukea se kirja vaikka leffa olikin aika pettymys.