Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oovvv:Alkuperäinen kirjoittaja ****:eikös se ole parempi,että poika on ajatellut polttaa itse kasvattamaansa hamppua kuin hakea sen jostain hämäräperäisestä paikasta?Toivottavasti puhe menee perille ja jättää kokeilut kokeilemetta.
ihanan sinisilmäistä!
sekin kai olisi parempi, että pojan kaverit sitten ostaa tuolta pojalta sitä kuin ostaa jostain hämäriltä hemmoilta
on siis ok diilata!
Alkuperäinen kirjoittaja eeeev:Kohta saadaan lukea Iltalehdestä; "Perheenäiti kasvatti kotonaan hamppua! Teini poika luuli kasvia tomaatintaimeksi!"
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jos poika on kasvattamassa kannabista niin sehän on selvästikin merkki oikeaan suuntaan menosta. Jos alkoholin on vaihtanut kannabikseen niin sehän on hyvä koska sehän on paljon lievempi huume kuin alkoholi.
Alkuperäinen kirjoittaja ****:Mä olen ihan samaa mieltä,mutta valitettavasti kannabiksen kasvattaminen on laitonta.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja älä:Alkuperäinen kirjoittaja **:Et voi muuta kuin kysyä suoraan pojalta. Katso netistä, minkälainen taimi on tomaatilla ja vertaa sitä hampun ja muiden taimiin, jos poika ei itse suostu kertomaan. Uhkaile käräyttämisellä ja huostaanotolla, ellei puhe tehoo.
Älä tätä tee älä... älä pilaa poikasi tulevaisuutta viattoman kannabiskasvatuskokeilun seurauksena. Ota kasvit pois ja sano ettet tässä talossa tuollaista toimintaa salli, yritä keskustella poikasi kanssa.
Asiasta liian suuren tekeminen ja varsinkin viranomaisten mukaan ottaminen ei oikeasti aiheuta kuin hallaa pojallesi, varsinkin jos hänellä on muuten kaikki hyvin. Onko hänellä muita ongelmia? sujuuko koulu? onko mielenterveys ok? Kokeilut kuuluvat nuoruuteen - hyvä poika siitä tulee. rakkautta ja välittämistä, itsetunnon vahvistamista ja kokeilut jäänevät nuoruuteen. oikeusjutut yms pilaavat ihan kaiken.
Se on joko tai, lapsi oppii kerrasta ja jättää taakseen moiset hölmöilyt tai jatkaa samaan malliin mutta olisipa vaan vanhemmat yrittäneet. Poika taisi olla sen ikäinen että asioille on vielä tehtävissä jotakin, joten miksi ei tehtäisi. Antaisin viedä huostaankin jos siitä olisi apua pahoille teille joutumisen estämiseksi. Vaihtaisin paikkakuntaa, mitä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja älä:Alkuperäinen kirjoittaja **:Et voi muuta kuin kysyä suoraan pojalta. Katso netistä, minkälainen taimi on tomaatilla ja vertaa sitä hampun ja muiden taimiin, jos poika ei itse suostu kertomaan. Uhkaile käräyttämisellä ja huostaanotolla, ellei puhe tehoo.
Älä tätä tee älä... älä pilaa poikasi tulevaisuutta viattoman kannabiskasvatuskokeilun seurauksena. Ota kasvit pois ja sano ettet tässä talossa tuollaista toimintaa salli, yritä keskustella poikasi kanssa.
Asiasta liian suuren tekeminen ja varsinkin viranomaisten mukaan ottaminen ei oikeasti aiheuta kuin hallaa pojallesi, varsinkin jos hänellä on muuten kaikki hyvin. Onko hänellä muita ongelmia? sujuuko koulu? onko mielenterveys ok? Kokeilut kuuluvat nuoruuteen - hyvä poika siitä tulee. rakkautta ja välittämistä, itsetunnon vahvistamista ja kokeilut jäänevät nuoruuteen. oikeusjutut yms pilaavat ihan kaiken.
Se on joko tai, lapsi oppii kerrasta ja jättää taakseen moiset hölmöilyt tai jatkaa samaan malliin mutta olisipa vaan vanhemmat yrittäneet. Poika taisi olla sen ikäinen että asioille on vielä tehtävissä jotakin, joten miksi ei tehtäisi. Antaisin viedä huostaankin jos siitä olisi apua pahoille teille joutumisen estämiseksi. Vaihtaisin paikkakuntaa, mitä vaan.
Mä olen teininä kokeillut kaikenlaisia hölmöyksiä - useampaankin otteeseen enkä aina heti oppinut, ja silti musta tuli oikein hyvä ja kunnollinen perheellinen hyvinvoiva ja toimeentuleva ala-asteen opettaja.
Tärkeintä mitä mulle teininä tehtiin oli se, että tiesin että minusta välitetään, mua rakastetaan ja aina voin tulla kotiin. että vanhempien rakkaus ei ole liitännäinen siihen mitä teen tai miten käyttäydyn. vaan se on pyyteetöntä. Jos mun esim. kännikokeilujen seurauksena olis ollu huostaanotto, oikeusjuttu jne, luulen että se olis vienyt mut pahoille teille - kun elämä tuolla tavalla järkytetään, ei millään ole enää mitään väliä ja on helppo vaan laittaa kaikki läskiksi.
älkää pilatko lapsenne elämää liiallisella tiukkuudella, se voi ihan yhtä lailla johtaa huonoihin juttuihin kuin liiallinen vapaus. kannabiksen kasvatuskokeilu ei oikeasti vielä ole kovinkaan vakava juttu...
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja älä:Alkuperäinen kirjoittaja **:Et voi muuta kuin kysyä suoraan pojalta. Katso netistä, minkälainen taimi on tomaatilla ja vertaa sitä hampun ja muiden taimiin, jos poika ei itse suostu kertomaan. Uhkaile käräyttämisellä ja huostaanotolla, ellei puhe tehoo.
Mä olen teininä kokeillut kaikenlaisia hölmöyksiä - useampaankin otteeseen enkä aina heti oppinut, ja silti musta tuli oikein hyvä ja kunnollinen perheellinen hyvinvoiva ja toimeentuleva ala-asteen opettaja.
Tärkeintä mitä mulle teininä tehtiin oli se, että tiesin että minusta välitetään, mua rakastetaan ja aina voin tulla kotiin. että vanhempien rakkaus ei ole liitännäinen siihen mitä teen tai miten käyttäydyn. vaan se on pyyteetöntä. Jos mun esim. kännikokeilujen seurauksena olis ollu huostaanotto, oikeusjuttu jne, luulen että se olis vienyt mut pahoille teille - kun elämä tuolla tavalla järkytetään, ei millään ole enää mitään väliä ja on helppo vaan laittaa kaikki läskiksi.
älkää pilatko lapsenne elämää liiallisella tiukkuudella, se voi ihan yhtä lailla johtaa huonoihin juttuihin kuin liiallinen vapaus. kannabiksen kasvatuskokeilu ei oikeasti vielä ole kovinkaan vakava juttu...
En pilaa en, mutta huumeiden kasvatus ei tule kuuloonkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ****:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jos poika on kasvattamassa kannabista niin sehän on selvästikin merkki oikeaan suuntaan menosta. Jos alkoholin on vaihtanut kannabikseen niin sehän on hyvä koska sehän on paljon lievempi huume kuin alkoholi.
Mä olen ihan samaa mieltä,mutta valitettavasti kannabiksen kasvattaminen on laitonta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joku voi haluta kasvattaa kannabista ihan vaan mielenkiinnosta, eikä käyttääkseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joku voi haluta kasvattaa kannabista ihan vaan mielenkiinnosta, eikä käyttääkseen.
Tämä oli hauska!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:En pilaa en, mutta huumeiden kasvatus ei tule kuuloonkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja ****:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jos poika on kasvattamassa kannabista niin sehän on selvästikin merkki oikeaan suuntaan menosta. Jos alkoholin on vaihtanut kannabikseen niin sehän on hyvä koska sehän on paljon lievempi huume kuin alkoholi.
Mä olen ihan samaa mieltä,mutta valitettavasti kannabiksen kasvattaminen on laitonta.
Samaa mieltä tavallaan myöskin. Kannabis ei ole niin paha kuin olisi pillerit tai joku vahvempi aine tai alkoholin runsas käyttö. Kannabis vain kuullostaa laittomuutensa takia pahemmalta.
Itse kyllä toivoisin että lapseni ei vielä tuossa iässä kokeilisi kumpaakaan.![]()
(taitaa olla kyllä aika turha toivo )
Enkä missään tapauksessa sallisi kannabista sen enenpää kuin alkoholiakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joku voi haluta kasvattaa kannabista ihan vaan mielenkiinnosta, eikä käyttääkseen.
Tämä oli hauska!![]()
No, onko sinusta epärealistista? Minä voisin, ihan vaan, koska se on laitonta ja olen silleen vinksallaan, että se olisi musta hauska juttu. Vaikka mulla onkin tosi kielteinen asenne huumeita ja kannabiksen käyttöä kohtaan.
En vaan tiedä, mistä siemeniä saa, enkä varmaan voisi, kun on lapsia, enkä halua mitään vaarallisia juttuja heidän lähettyville.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:vai tomaatteja.. mä varmaan pistäisin pojalle jauhot suuhun menemällä takas ja vaatimalla että tokihan ne purnukat täytyy valoisaan laittaa, ja etsisin niille kodista oikein hyvän kasvupaikan. siinä sitten tutkailtaisiin mitä niistä alkaa puskea.
saattais olla pojalla ns. kusi sukassa.
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Löysin pojan tietokonepöydän laatikosta pienen pussin, jossa oli pieni kultainen tarra jossa luki "AK-48 Feminized"
Ainakin Google-haun mukaan AK-48 on kannabislajike.
Järkyttävää. Kun poika tulee kotiin niin kysyn suoraan, että kuka hänelle näitä siemeniä on antanut ja minkä takia. Poliiseille en haluaisi ilmoittaa, sillä poika on jo rikosoikeudellisesti vastuussa tekemisistään.. En kestä ajatusta, että omalla pojallani on rikosrekisteri jo 16-vuotiaana! Onko siemenien hallussapito ja 10 kasvin kasvatuksen suunnittelu rikos? Varmasti on. Tästä puhutaan ja pitkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:vai tomaatteja.. mä varmaan pistäisin pojalle jauhot suuhun menemällä takas ja vaatimalla että tokihan ne purnukat täytyy valoisaan laittaa, ja etsisin niille kodista oikein hyvän kasvupaikan. siinä sitten tutkailtaisiin mitä niistä alkaa puskea.
saattais olla pojalla ns. kusi sukassa.
Näinpä. Vaihtoehtoinen rangaistus olisi myös vaihtaa salaa pojan kylvämät siemenet tomaatin siemeniin. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joku voi haluta kasvattaa kannabista ihan vaan mielenkiinnosta, eikä käyttääkseen.
Tämä oli hauska!![]()