L
Lissuliisaaa
Vieras
Tiedän ja olen kovasti yrittänyt erään kateellisen sanat jättää aina omaan arvoonsa ja en hänelle edes näytä jos jotain uutta on hankittu
tai saatan todeta että ostin kirppikseltä ja ei tämä aito ole
(se on helppo hänelle sanoa kun hän ei erota aidon ja feikin eroa)
Mutta esimerkiksi jos olen uuden laukun hankkinut käyttöä varten niin eikö sitä silloin kuulu käyttää, tai uudet kengät?
Mutta silti se vaan tuntuu aina yhtä ikävältä kun toinen naljailee
Olisikin helppoa jos kyse olisi tuttavasta tms mutta kun kyse omasta vanhemmasta.
Olen ostanut hänellekin jotain jotta ei tarvitsisi olla niin kateellinen mutta joka kerta saan kuulla mihin sinä niin paljon tarvitset kenkiä , laukkuja oli lähinnä kyse mistä vain.
Luonnollisestikaan en viitsi hänelle olla ostamassa kokoajan tuplaten samaa minkä mahdollisesti itse saan ja nyt viimeisin tapaus kun oli että sain hääpäivä lahjaksi.
Ja ei, ei auta vaikka kuinka siihen sanot tosiaan että mies osti lahjaksi.
-Sinä tuhlaat siis hänen rahat...
Nämä raha kommentit sivuutankin ihan kokonaan.
Nyt tuli mieleen onko teillä kateellisuudesta siinä pahassa mielessä kokemuksia?
Ehkä jos antaa vinkkejä.
tai saatan todeta että ostin kirppikseltä ja ei tämä aito ole
(se on helppo hänelle sanoa kun hän ei erota aidon ja feikin eroa)
Mutta esimerkiksi jos olen uuden laukun hankkinut käyttöä varten niin eikö sitä silloin kuulu käyttää, tai uudet kengät?
Mutta silti se vaan tuntuu aina yhtä ikävältä kun toinen naljailee
Olisikin helppoa jos kyse olisi tuttavasta tms mutta kun kyse omasta vanhemmasta.
Olen ostanut hänellekin jotain jotta ei tarvitsisi olla niin kateellinen mutta joka kerta saan kuulla mihin sinä niin paljon tarvitset kenkiä , laukkuja oli lähinnä kyse mistä vain.
Luonnollisestikaan en viitsi hänelle olla ostamassa kokoajan tuplaten samaa minkä mahdollisesti itse saan ja nyt viimeisin tapaus kun oli että sain hääpäivä lahjaksi.
Ja ei, ei auta vaikka kuinka siihen sanot tosiaan että mies osti lahjaksi.
-Sinä tuhlaat siis hänen rahat...
Nämä raha kommentit sivuutankin ihan kokonaan.
Nyt tuli mieleen onko teillä kateellisuudesta siinä pahassa mielessä kokemuksia?
Ehkä jos antaa vinkkejä.