Katkera äiti kun mies ei halua toista lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päätös

Vieras
Käski mun laittamaan hormonikierukan ja sen menenkin ensi viikolla laittamaan. Ei halua seksiä kun kondomin kanssa kurja touhuta.

Tosi asia vain on että kun kierukan kesto 5v ja sit kun se pois otetaan en varmaan enää ehkäisyä tarvitse vaan tulee jo vaihdevuodet, kun ikää jo niin paljon.

Sano että tunkekoot itsellensä sisuksiin sen kierukan, ja että sinä et halua ehkäisyä käyttää kun haluat lapsen.

Miehellesi ei ole kattorajaa lapsensaantiin, sinulla on. Nyt kannattaa toimia jos aikoo toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja päätös:
Käski mun laittamaan hormonikierukan ja sen menenkin ensi viikolla laittamaan. Ei halua seksiä kun kondomin kanssa kurja touhuta.

Tosi asia vain on että kun kierukan kesto 5v ja sit kun se pois otetaan en varmaan enää ehkäisyä tarvitse vaan tulee jo vaihdevuodet, kun ikää jo niin paljon.

Saahan sen kierukan pois aiemminkin, jos miehen mieli muuttuu.

sama tilanne täällä, mutta mie en suostu mitään kierukoita tai vastaavia laittamaan, eikä mulle sopiskaan. mies sitten välttelee kontaktia tiettyinä aikoina kuusta.

No tiedän ettei miehen mieli muutu ei ainakaan mun kanssa, kenties jos erottais saattais toisen akan kanssa lapsen tehdä.

Ehkä se on sitten kaikille paras ratkaisu, että niitä lapsia ei tehdä enempää. Yhdenkin kanssa voi olla onnellinen.

Minä olen sitä mieltä, että se, joka haluaa ehkäistä, hoitaa ehkäisyn. Eli tässä tapauksessa mies. Meillä sama tilanne, mutta minähän en miehen takia mitään kierukoita tai pillereitä tahdo, joten mies saa luvan käyttää kondomia.

Ei se halua sairaalaan eikä mitään operaatiota ja ehkä se tekee vielä lapsia mistä sen tietää kun on mua nuorempi, mut eipä anna munkaan mennä sterilisaatioon.

Ei se halua sairaalaan eikä mitään operaatiota ja ehkä se tekee vielä lapsia mistä sen tietää kun on mua nuorempi, mut eipä anna munkaan mennä sterilisaatioon.

Ehkä miehesi kumminkin vielä pohtii sitä toisen lapsen mahdollisuutta sinun kanssasi. Saahan sen kierukan pois tarvittaessa.

Yhteistyössä