Katseleeko miehenne muita naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarjaStiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ainakaan tee siitä numeroa minun aikanani. Ei mua haittaa, jos aurinkolasien takaa silmäilee muitakin tai minun poissaollessa. Pieni flirttailukaan toisten naisten kanssa poissaollessani ei vedä mittariani punaiselle. Toisin sanoen sallin miehelle kaiken sen, mitä sallin itsellenikin ;)

Hulluutta olisi vaatia, ettei toinen saisi koskaan-ikinä-milloinkaan katsoa toisia ihmisiä. Itse en ymmärrä sellaista ollenkaan, että silmät kiinni pitäisi kulkea, kun en kulje itsekään.

höh, totta kai katselee. ja näin kuulukin. meillä on ainakin se linja että katsoa saa, ei koskea... millaiset laput silmillä tuolla ulkona joutuisi kulkemaan jos ei vähän vilkuilisi muitakin?

Tottakain kummatkin katsoo toista sukupuolta ja vieläpä kommentoi, ulkonäköä, kroppaa, seksikkyytä ja tottakai myös esim. miesten etumusta, sixpackkia, etc., tämä toimii myös toistepäin, eli isot rinnat, herkkupeppu ect.

Olisi joskus jännä kokea, miltä tuntuisi, jos mies katselisi muita naisia. Tulisiko minulle joku kilpailuasetelma, mustasukkaisuus tai jotain muuta. Ne olisivat itselleni uusia tunteita. Eipä ole mies vielä ainakaan muista innostunut, vaan minä olen riittänyt. Tosin olemme vielä aika nuori pari, aviossa vajaa 20v :)

Ja jos niin sattuisi käymään, että muita kattelisi, niin mitä sitten? Mikä muuttuisi ja millaiseksi? Kestän vallan hyvin sellaisenkin mahdollisuuden, en minä toista omista.

eikö se ole ihan luonnollista katsoa muita ihmisiä, ja varsinkin kauniita?
Itsekin katselen etenkin kesällä komeita miehiä, muttei siihen liity mitään peräänkuolaamisia tai himoja eikä ajatuksia yleensäkään!!

Kyllä minä ainakin tykkään katsoa kaikenlaisia ihmisiä varsinkin jos istuu kävelykadulla ja syö jäätelöä tms. Esimerkiksi suloista pientä taaperoa on ihana katsella. Samoin pään kääntää kauniit nuoret ihmiset, olivatpa he sitten miehiä tai naisia. Myös vaikkapa leppoisasti hymyilevä vanhus voi olla mukavaa katsottavaa.

Minun seurassani en halua, että mies katsoo muita naisia pitkään kuolaten, mutta muulloin hän saa katsoa muita naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja MarjaStiina:
Etenkin näin kesäiseen aikaan katseleeko miehenne muita naisia? Jos katselee, miten suhtaudutte?

Kyllä katselen ja vähäsen kommentoinkin muita naisia koska omalla olisi mitä näyttää mut kun ei kehtaa , toiset näyttää varsinkin rannoilla on silmän iloo, oma vika kun on niin tiukka pipoinen meinaan oma tytteli.

No, tästä voisi vetää vastakysymyksenä, että tykkäättekö naiset, että miehet katsovat teitä? Itse sallin, että mies katselee muita naisia (minun ollessani paikalla saa vain vilkaista huomaamattomasti, mutta muutoin voi katsoa naisia niin paljon kuin haluaa ja kehtaa). Jos olen laittautunut nätiksi ja tunnen oloni seksikkääksi, niin itseäni ei silloin haittaa, vaikka joku mies perään katsoisikin. Jos taas oma olo on väsynyt ja laittamaton, niin en kaipaa kenenkään katseita.

Alkuperäinen kirjoittaja MarjaStiina:
Etenkin näin kesäiseen aikaan katseleeko miehenne muita naisia? Jos katselee, miten suhtaudutte?

Suhteen alusta meni noin vuosi "kouluttamiseen". Olisimme voineet käyttää sen ajan hyödyllisemminkin. Mies ei ollut seurustellut aikaisemmin vakavasti ja kaikki tavat olivat poikaporukassa opittuja. Esim. puistossa kuumalla säällä hän keskeytti pelaamisen siksi aikaa kun muutama nainen vähensi vaatteitaan lähistöllä.

Jos itselläni on joskus poikia, joita kasvattaa, niin opetan heidät paremmille tavoille. Itsekin vilkaisen ihmisiä, mutta tuijottaminen on minusta moukkamaista ja junttia. Itse olen akateemisesta perheesta ja miesystäväni työläiskodista, ehkä sekin selittää jotain.

Yhteistyössä