Katselin eilen leipäjonoa

Kyllä vaan. Näinhän se on ollut aina, että tupakka ja kaljatkin varmaan ovat joillekin tärkeämpää tavaraa kuin ruoka. Surullista on, kun nämä tyypit ovat lasten vanhempia. Meilläkin kotona poltettiin pari askia päivässä ja viinaa piti olla viikonlopuksi, ja hyvä kun oli ruokaa lapsille. Kunhan oma perse on ok, viis muista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Hmm... näinhän se usein menee. Mutta ei se lopettaminenkaan niin helppoa aina ole.

On se helppoa, kun jättää tupakat kauppaan ;)

Voi kuulostaa helpolta mutta onko?

On se. Mä itse lopetin aikoinaan, ekaa jahkailin, ja jahkailin. Sitten otin niskasta kiinni, ja oli kyllä erittäin helppoa:)

lukekaa nikotiiniriippuvuudesta ensin ennen kuin sanotte oman kokemuksen perusteella onko helppoa vaiko eikö. ei kaikki tule samalla tavalla riippuvaiseksi tupakasta. jos tupakointi olisi niin helppo lopettaa niin olisiko Suomessa satoja tuhansia keuhkopotilaita

Alkuperäinen kirjoittaja no:
lukekaa nikotiiniriippuvuudesta ensin ennen kuin sanotte oman kokemuksen perusteella onko helppoa vaiko eikö. ei kaikki tule samalla tavalla riippuvaiseksi tupakasta. jos tupakointi olisi niin helppo lopettaa niin olisiko Suomessa satoja tuhansia keuhkopotilaita

Olisi, se on tahdon asia. Aamen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
On se. Mä itse lopetin aikoinaan, ekaa jahkailin, ja jahkailin. Sitten otin niskasta kiinni, ja oli kyllä erittäin helppoa:)

Mun on vaikeaa kuvitella, et joku 40-50-vuotias mies tai nainen joka on polttanut teini-iästä lähtien päivittäin tupakkaa, vois tuosta vain lopettaa sen.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Pitääkö kaiken olla aina helppoa? Helppo on aika venyvä käsite muutenkin. Se on helppoa jos tahtoo ;)

No ei tietenkään. Mut eipä se tupakan polttelu taida vanhoilla korsteeneilla loppua napista vääntämällä ;) Mut sähän voisit mennä opettamaan niitä sinne leipäjonoon et miten helpolla siitä tupakasta pääsee irti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitääkö kaiken olla aina helppoa? Helppo on aika venyvä käsite muutenkin. Se on helppoa jos tahtoo ;)

No ei tietenkään. Mut eipä se tupakan polttelu taida vanhoilla korsteeneilla loppua napista vääntämällä ;) Mut sähän voisit mennä opettamaan niitä sinne leipäjonoon et miten helpolla siitä tupakasta pääsee irti.

Jos ne ei halua olla vetämättä röökiä ja kerjää sitten mielummin itselleen/lapsilleen ruokansa kessu suussa, niin turha mun on mennä niille opettamaan miten röökinveto lopetetaan :D ne ei halua lopettaa, kyse on siitä.

Voi hankkia vaikka jotain muuta sisältöä elämäänsä ;) lukemisen, lenkkeilyn, veden juomisen ihan mitä vaan!

Joo, nää sä voisit kirjata siihen manifestiin! "Hei te työttömät ja sairaseläkeläiset, lopettakaa tupakanpoltto ja lukekaa kirjaa tai juokaa vaikka vettä!"

Uusimmat

Yhteistyössä