Katselu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja David
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

David

Vieras
Pitääkö kukaan tai jopa kiihottaisko ketään tytsyä päästä katselemaan kahden hyvän näköisen miehen seksiaktia? Mikä olis parasta, runkkausta, suihinottoa, pano peppuun, vai mikä? Olisiko parempi katsella yksin vai jonkun kanssa..

Mä voisin katsoa teidän touhujanne ja tulisin jossain vaiheessa mukaan jos niin haluatte. Kohta olen lähdössä saunaan-yksin. Olis niin kivaa saada mies kaveriks ja tietenkin vartalon pesijäksi.

Niin haluaisinkin että voisit rasvata minut sen jälkeen. Olen koko päivän haaveillu että olis mahtavaa viettää miespuolisen henkilön seurassa ilta ja vielä kynttilän valossa kauniisti toisille puhuen ja hellästi kosketelln ja suudellen kunnes sylikkäin kieriskeltäis sänkyni lakanoissa. Siihen nukahtaen.

masa.....SAIRAUTTA on monenlaista ja homous on yksi vakavimmista sairauksista mitä maa päällään kantaa. Hyi saatana..kaikki se kiinnostaakin kun toisen äijän karvanen ja paskanen persereikä:((((((( *YÖKKÄÄ*

PS. Ja en takuulla ole sitten ns.""piilohomo""! Sanon tämän siksi koska tiedän että seuraava kirjoitus on joltakin hinttarilta joka yrittää saada hyväksyntää sairaudelleen kertomalla että olisin itsekin kiinnostunut hinteistä koska kritisoin ja en voi sietää hinttejä.

Aids sai mm. alkunsa hinteistä joten homous on yhtä vakava sairaus kuten Aids!

David,olen taas täällä ja terveisiä lapista. 6 päivää olin kaverini kanssa siellä mökkeilemässä,hiihtämässä,saunottiin ja muutoin rentouduttiin. Kivaa olla taas kotona mutta jotain jäin lappiin kaipaamaan. Mitäs sulle kuuluu?

Oli mahtavaa hiihdellä hankia hiljakseen. Ravintoloissa ei istuttu vaikka sieltä olis saattanu saada miesseuraa mutta mukava oli olla tyttökaverini kanssa lomalla kahden. Oli mulla hieromasauva mukana ja parina iltana omassa huoneessani sillä leikin lukien samalla regina-lehteä ja kyllä taas seuraavana päivänä jaksoi hiihtää. Vielä on kaks päivää vapaata ja maanantaina taas töihin.

Kaksi pikkupoikaa keskusteli ja vertaili tietojaan:
-tiedätkö mikä on homo?
-totta kai.
- no, tiedätkö mikä on lesbo?
- no, tiedänhän minä senkin.
- satutko tietämään, mikä on sellainen henkilö, joka panee kalunsa toisen suuhun?
- en tiedä. Mikä?
- sehän on tietysti hammaslääkäri!

Aku Ankkaa joskus luen, kun sille tuulelle tulen. Ei aina tarvitse olla niin aikuinen, niin aikuinen, että.. - Tosiaan Regina ja hieromasauva voikin olla aika hyvä yhdistelmä.